سردار بخشعلی کامرانی‌ صالح روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: بخشی از کاهش کشف حجاب به برخورد ماموران پلیس و بخش دیگر به همراهی مردم برمی گردد.

وی اضافه کرد: مردم در زمینه عفاف و حجاب همراهی و همکاری دارند و تحت تاثیر القائات منفی شبکه های بیگانه قرار نمی گیرند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب باید امر به معروف همگانی صورت گیرد تاکید کرد: نباید منتظر پلیس برای برخورد با این قبیل ناهنجاری ها بود و از اجرا و احیای فریضه امر به معروف غفلت کرد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: آسیب های ناشی از بی توجهی به عفاف و حجاب به فرد و اجتماع بازمی گردد بنابراین همه افراد در قبال این مساله اجتماعی و امر به معروف در این زمینه مسئول هستند.

وی تاکید کرد: برخی گوش ندادن دیگران به توصیه ها و تذکرها را عامل بی توجهی شان به امر به معرف عنوان می کنند در حالیکه برای احیای و اجبات دینی باید هزینه داد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پاسخ به سوالی مبنی بر ارسال پیامک برای افراد بدحجاب در خودرو گفت: برخی گلایه ها در زمینه ارسال نادرست پیامک به گوشمان رسیده است که علت آن مخدوش کردن پلاک توسط برخی از رانندگان و ارسال پیامک به فرد دیگر است.

سردار کامرانی صالح در ادامه از انهدام ۳۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر خبر داد و بیان کرد: حدود ۲ تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون توسط پلیس کشف و ضبط شده و در راستای پاکسازی نقاط آلوده نیز سه هزار معتاد و مصرف‌کننده مواد افیونی دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین پلیس ۱۲ باند سرقت را در این مدت زمان منهدم کرده و با اجرای یکصد عملیات در حوزه مبارزه با کالای قاچاق ۹۴۰ میلیارد ریال کشفیات در این زمینه داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش ۱۰ درصدی تخلف در فضای مجازی خبرداد و گفت: حدود ۵۰۰ فقره پرونده جرائم اینترنتی و برداشت‌های غیر مجاز امسال در پلیس فتا تشکیل و بررسی شده است.

سردار کامرانی صالح در حوزه استخراج ارز دیجیتال بیان کرد: اصل داشتن دستگاه ارز دیجیتال تخلف نیست اما بهره گیری از برق ارزان تخلف محسوب می شود هر چند مقرر شد که متقاضیان مجوز لازم این کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند.

وی اظهار داشت: استان همدان جزو سه استان برتر کشور در حوزه تأمین شاخص‌های امنیتی است و سال گذشته نیز جزو سه استان برتر بود.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.