رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این سازمان در طول این سال ها مفتخر به خدمتگزاری در عرصه مراسم انقلابی، ملی و مذهبی بوده و هست.
حجت الاسلام مهدی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که با موافقت و نظر حضرت امام خمینی(ره) به منظور برنامه ریزی، مدیریت، هدایت و اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی و بزرگداشت ایام الله، در 12 مرداد 1359 بنیان نهاده شد و اکنون این نهال در پهنه ایران زمین به ثمر نشسته است.
وی ادامه داد: این نهاد که خود مولود و همزاد انقلاب اسلامی است، یکی از ثمرات و برکات و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی و از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی است و رسالت خطیر سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و برنامه ریزی و برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله و بزرگداشت و زنده نگهداشتن ایام الله را زیرنظر نماینده ولی فقیه برعهده دارد.
بیات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تلاش این شورا درباره انجام صحیح این رسالت خطیر و وظیفه مهم، اشاره کرد و یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعتماد ملی و حقیقی برخاسته از بطن جامعه و  افکار عمومی در ایران و اطمینان عمومی  حق طلبان و عدالت جویان جهان و حسن اعتماد مقام معظم رهبری را سرمایه ای الهی، بزرگ و بی بدیل برای خود می داند.
وی خاطرنشان کرد: این شورا، از چنان اهمیت و جایگاهی در نظر رهبر معظم انقلاب برخوردار است که ایشان بارها از این نهاد انقلابی در مقاطع مختلف و حساس تاریخی و تاریخ ساز انقلاب اسلامی تعریف و تقدیر و تمجید کرده اند.
وی تصریح کرد: شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌کوشـد تا در گام دوم انقلاب همچنان، در مسـیر انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله  و زنده نگهداشتن ایام الله و ارزش های والای انسانی- اسلامی و ایرانی، همگام و همراه ملت ایران باشد و در مسیر پاسداشت این ارزش های والا، هیچ گاه از پای ننشیند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.