سیدسعید شاهرخی پنجشنبه شب در بیست و یکمین یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین آبادشاملو از توابع بخش جوکار ملایر افزود: قدرت دیپلماسی ایران و مذاکره دولت جمهوری اسلامی و در راس آن دکتر ظریف آمریکا را ذله کرده است.

وی با اشاره به قدرت دیپلماسی ایران در عرصه جهانی و دور زدن تحریم ها بیان کرد: جمهوری اسلامی با رشادت های فرزندان سپاه پاسداران با سقوط پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیس، قدرت ایران را به رخ دنیا کشاند و آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که قدرت دفاعی ما قابل مذاکره نیست.

استاندار همدان در عین حال وجود رهبری بزرگ، اندیشمند و تاثیرگذار و حضور همیشگی، قدرتمند و معنادار مردم پشت سر رهبر معظم انقلاب را ۲ شاخصه مهم ریشه های اسلامی این انقلاب دانست و گفت: اگر انقلاب توانست بر رژیم پهلوی پیروز شود، این ۲ شاخصه مهم تاثیرگذار بود.

شاهرخی با اشاره به طراحی ۴۰ سال توطئه دشمنان همچون کودتا، ترور، جنگ تحمیلی، تحریم ها و دسیسه های پی در پی در داخل و خارج کشور علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: صلابت رهبر معظم انقلاب و حضور قدرتمندانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب این توطئه ها را خنثی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز توان ایران اسلامی در عرصه های علمی، فرهنگی، دفاعی، نظامی، انرژی هسته ای و در صدور انقلاب استکبار جهانی را عصبانی و ناراحت کرده است و تمام قدرت خود را جمع کرده اند تا بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کنند.

یادواره 57 شهید روستای حسین آبادشاملو ملایر


استاندار همدان با اشاره به خروج یک طرفه آمریکا از یک میثاق بین المللی گفت: آنها با این تئوری می خواهند بین مردم و حاکمیت، مردم و رهبری، مردم و دولت فاصله ایجاد کنند، غافل از اینکه رمز موفقیت این مردم تبعیت از رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی و یکپارچگی است.

شاهرخی تاکید کرد: اتفاقاتی که امروز در دنیا رخ می دهد، نشان دهنده شکست قطعی آمریکا و تیمی است که این محاسبه ها را علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند.

وی اظهار داشت: نگاه به تدبیر و فرمان رهبر معظم انقلاب، استقامت و مقاومت است و امروز سران قوا، مسئولان و مردم ید واحده هستند تا دشمن را خوار و ذلیل کنند.

شاهرخی عصبانیت آمریکا را ناشی از شکست و فروپاشی نظریه اش علیه ایران دانست و گفت: ایران اسلامی امروز مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

استاندار همدان افزود: هم اکنون با درایت تولید کنندگان، برنامه ریزی دولت و سران سه قوه و مقاومت جانانه مردم در مقابل تحریم ها، آمریکا راه به جایی نمی برد و به این دلیل دست به حرکت هایی می زند که در دنیا منطقی نیست.

شاهرخی یادآور شد: آنچه امروز داریم به واسطه روحیه ایثار و شهادت طلبی است که از ابتدای پیروزی انقلاب بوده و ادامه دارد و تا زمانیکه این روحیه وجود دارد، هیچ توطئه ای نمی تواند انقلاب را تهدید کند.
وی با بیان اینکه مسئولان و نمایندگان در استان همدان برای خدمت به مردم ید واحده هستند ادامه داد: یک نگاهمان باید کمک به تولید و اشتغال باشد و نگاه دیگر رفع مشکلات و نیازهای مردم باشد و مسئولان نباید به چیزی جز خدمت به مردم فکر کنند.

استاندار همدان گفت: تقدیم ۵۷ شهید در روستای حسین آبادشاملو نشان دهنده تعهد و دلبستگی مردم این خطه به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و فاداری به امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب است.

شهرستان ملایر ۱۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.