3 روز پیش خبری مبنی بر کشف جسد جوان ۳۷ ساله شوشتری پیچیده شده در پتو، توسط تیمی از مأموران کلانتری ۱۲ در یکی از منازل استیجاری واقع در شهرک مدرس شهر همدان در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، برادر و مادر متوفی که این موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند در اظهاراتشان بیان کردند که مدت یک سال از شوشتر به همدان مهاجرت کرده و در زیرزمین این منزل مسکونی مستاجر هستند.
به گفته آنها، متوفی روز قبل با چند فرد ناشناس درگیر شده و به علت ضربات وارد شده با چاقو، جوان مذکور فوت می‌کند سپس خانواده متوفی بی درنگ با پلیس تماس می گیرند.
پس از مشخص شدن آثار چاقو بر روی بدن متوفی و مدنظر قرار گرفتن فرضیه قتل، مأموران موضوع را به بازپرس کشیک دادسرای همدان اطلاع می دهند که مقامات قضایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شده و به بررسی تخصصی می پردازند.
و بعد از گذشت چند روز قاتل این جوان شوشتری پیدا و دستگیر شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این‌باره در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مقتول از سر دلسوزی به برادر خود برای ترک اعتیاد تذکر می دهد که به درگیری لفظی و جسمی منجر می شود، اظهار کرد: قاتل با وارد کردن دو ضربه چاقو به نزدیکی قلب مقتول موجب مصدومیت وی می شود.
سرهنگ رضا زارعی با بیان اینکه مادر خانواده به همراه قاتل به جای انتقال مصدوم به بیمارستان اقدام به پانسمان خانگی کرده و او را در زیرزمین می گذارند، افزود: تأخیر در انتقال مصدوم به بیمارستان و خونریزی داخلی موجب مرگ او شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان بیان کرد: در حال حاضر قاتل دستگیر و روانه زندان شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.