معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان روز سه شنبه در جریان بازدید از  مرکز دیالیز، سی تی اسکن و بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن گفت: با توجه به تکمیل تقریبی فضای فیزیکی و نصب تجهیزات موردنیاز در مرکز دیالیز شهرستان رزن، این بخش به زودی فعال و راه‌اندازی می‌شود.

بهروز رحیمی با بیان اینکه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن در مدت کوتاه پیشرفت خوبی داشته است افزود: یکی از مهمترین طرح های درمانی شهرستان رزن این بیمارستان است که با وجود گذشت مدت زمان کوتاه از آغاز عملیات اجرایی آن اما پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی افزود: یکی از اولویت های اصلی حوزه بهداشت و درمان تکمیل طرح ها در موعد تعیین شده است تا شهروندان از خدمات درمانی این طرح بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه بازدید از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در حال ساخت شهرستان رزن برای سرعت بخشیدن در روند ساخت آن دستوراتی صادر کرد.

بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع در حال ساخت است که دارای بخش‌های جراحی، اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، کلینیک زنان و کودکان، داروخانه، سی سی یو، آی سی یو، ال دی آر، ان ای سی یو و بخش بستری است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.