سید سعید شاهرخی در این دیدار ضمن احوالپرسی و آرزوی سلامتی برای آیت‌اله عندلیب اظهار داشت: وی یکی از سرمایه‌های ارزشمند این دیار است به همین جهت موضوع روند درمان را با حساسیت دنبال کرده و از پزشکان و کارکنان مرکز تقاضا داریم با جدیّت و دلسوزی این مهم را پیگیری کنند.

وی همچنین سلام و آرزوی سلامتی "حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی" مشاور وزیر کشور در امور روحانیت را به آیت‌اله عندلیب ابلاغ کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در گفت و گویی با ریاست، مدیریت و پزشکان معالج مرکز، جزئیات روند درمان آیت‌اله عندلیب را جویا شد.

رشید حیدری مقدم بر لزوم ارائه خدمات مطلوب درمانی به این عالم همدانی تأکید کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی به‌ویژه کادر درمانی مرکز قلب فرشچیان با همه توان علمی و مهارتی خود در بهبود و بازیابی سلامتی آیت‌اله عندلیب تلاش می‌کند.

محمد عندلیب زاده همدانی، مشهور به آیت الله عندلیب همدانی، محقق، مؤلف، خطیب شیعی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم و عضو سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که به دلیل ناراحتی قلبی در مرکز قلب و عروق فرشچیان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است. 

پیش از این نیز حجت الاسلام حبیب اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان به عیادت این عالم ربانی رفته بود.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.