فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف جسد جوان ۳۷ ساله شوشتری در یکی از منازل استیجاری واقع در شهرک مدرس شهر همدان خبر داد.
سرهنگ جمشید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: شامگاه گذشته جنازه جوانی پیچیده شده در پتو، توسط تیمی از مأموران کلانتری ۱۲ شهرک مدرس کشف شد.
وی افزود: برادر و مادر متوفی که این موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند در اظهاراتشان بیان کردند که مدت یک سال از شوشتر به همدان مهاجرت کرده و در زیرزمین این منزل مسکونی مستاجر هستند.
باقری بیان کرد: به گفته آنها، متوفی روز قبل با چند فرد ناشناس درگیر شده و به علت ضربات وارد شده با چاقو، جوان مذکور فوت می‌کند سپس خانواده متوفی بی درنگ با پلیس تماس می گیرند.
وی ادامه داد: پس از مشخص شدن آثار چاقو بر روی بدن متوفی و مدنظر قرار گرفتن فرضیه قتل، مأموران موضوع را به بازپرس کشیک دادسرای همدان اطلاع می دهند که مقامات قضایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شده و به بررسی تخصصی می پردازند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: با دستور مقام قضایی جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شده و تا کنون یک نفر در این زمینه بازداشت و برای تحقیقات تکمیلی تحویل اداره جرائم جنائی شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.