معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: چهار مرداد سالروز برپایی اولین نماز جمعه به ‌فرمان امام خمینی(ره) بود و در مقطع کنونی همه ما نیز گوش ‌به ‌فرمان مقام معظم رهبری هستیم‌.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، قدرت اله ولدی شامگاه جمعه ۴ مرداد به مناسبت چهلمین سالروز برپایی نماز جمعه در کشور، در دیدار با ائمه جمعه شهرهای شهرستان ملایر، یاد و خاطره آیت‌الله طالقانی گرامیداشت و افزود: نماز جمعه ثمره خون شهدا در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه همه دولت‌ها قصد خدمت به کشور و مردم را دارند و ما وظیفه ‌داریم تا خدماتی را که دولت ارائه می‌دهد به‌ درستی به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، اظهارکرد: بعد از رضایت خداوند، رضایت مردم بزرگ‌ترین واجبات است و اگر مردم راضی نباشند نشان ‌دهنده این است که جایی از کار مشکل دارد.

ولدی با تأکید بر اینکه مدیران باید به ‌اتفاق کارکنان حضور پرشورتر در نمازهای جمعه شهرستان داشته باشند، ادامه داد: مسئولان باید اگر قولی می‌دهند حتماً در زمان مقرر به آن عمل کنند تا هم رضایت خدا و هم رضایت مردم را در پی داشته باشد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه فعالیت‌های گسترده‌ عمرانی در سطح شهرستان شروع ‌شده است و باید این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد و تعطیل نشود، خاطرنشان کرد: ملایر یک برند جهانی و یک برند ملی دارد و در تلاش هستیم در 6 ماه اول سالجاری جشنواره‌های متعددی را در این زمینه برگزار کنیم.

ولدی با اشاره به اینکه ملایر آرام‌ آرام به یک "شهرستان گردشگر محور" و از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل می شود، گفت: استاندار اعتبار مناسبی را برای حوزه‌های علمیه استان قرار داده است و ما تلاش می ‌کنیم این شهرستان نیز از این اعتبار بهره‌مند شود.

گفتنی است؛ امام ‌جمعه ملایر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده نخستین شهید انقلاب ملایر دیدار داشتند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.