رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: ‏«حسین رستمی» با هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
محمد کرمی‌پایدار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: اواخر خردادماه «پیمان سبزه ای»، شهردار سابق شهر اسدآباد درخواست استعفای خود را تحویل شورا داد که مشکلات تردد و قانون جدید وزارت کشور مبنی بر سکونت خانواده شهرداران در شهر مقصد از دلایل استعفایش بود و بعد از طی جلساتی با حضور اعضای شورای شهر با درخواستش موافقت  کردیم.
وی با بیان اینکه طی مدت یک ماه اخیر پس از موافقت با استعفای شهردار سابق «محمد جمور» تصدی شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری شهر با انتخاب  اعضای شورا برعهده داشت، تصریح کرد: روز گذشته حسین رستمی با هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
کرمی پایدار در ادامه خاطرنشان کرد: حسین رستمی جزء اعضای  شورای اسلامی نیز است که بعد از تأیید حکم وی از سوی استان، حسین خدابنده لو به عنوان  عضو علی البدل شورای شهر به این مجموعه اضافه  می شود.
گفتنی است؛ سال گذشته بعد از ابلاغ منع به‌کارگیری بازنشستگان «کاظم سعیدی»، شهردار سابق اسدآباد کنار رفت و اعضای شورای شهر برنامه‌ها و سوابق کاری 8 شهردار را به عنوان گزینه‌ها در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و در نهایت «پیمان سبزه‌ای» با اکثریت آرا به عنوان شهردار اسدآباد انتخاب شد و مورد تأیید استانداری قرار گرفت و در 13 اسفندماه سال گذشته سکان شهرداری شهر اسدآباد به دست وی سپرده شد.
سبزه ای در اواخر خردادماه امسال در کمتر از 4 ماه استعفای خود را تقدیم کرد و اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد جمور را به عنوان سرپرست شهرداری شهر تا زمان انتخاب گزینه مناسب معرفی کردند و روز گذشته حسین رستمی به عنوان شهردار جدید اسدآباد معرفی شد و حکم وی باید از سوی استان تأیید شود.
 حسین رستمی، متولد 1357 دارای تحصیلات کارشناس حقوق و دانشجوی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی در مرحله پایان نامه بوده و در دوره های سوم و چهارم و پنجم جز اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد بوده است.
شهرستان اسدآباد با جمعیت 100 هزار نفری جمعیتی افزون بر 56 هزار نفر را در شهر اسدآباد جای داده و دارای 7 عضو شورای اسلامی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.