شهرستان های رزن و درگزین حدود یکصد و ۵ هزار نفر جمعیت دارد از این تعداد حدود ۳۶ هزار نفر یا به عبارتی دیگر۳۴ درصد جمعیت رزن و درگزین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات بیمه‌ای بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا ، رئیس تامین اجتماعی رزن  با بیان اینکه ۳۶ هزار نفر بیمه‌شدگان با افراد تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان رزن قرار دارد گفت: ۱۲ هزار و ۷۳ نفر بیمه شده اصلی  و۶هزار و۹۲۵ نفر بیمه شدگان اجباری سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌روند وی بیان داشت: تعداد مستمری بگیران اصلی هزار  و۵۱۰ نفر هستند که میانگین پرداختی به هر مستمری بگیر را ۲۳ میلیون ریال عنوان کرد.

علیرضا احدی اذعان داشت: از مجموع بیمه شدگان اصلی  ۶هزار و۹۲۵ نفر بیمه شدگان اجباری شاغل ،هزار و ۳۵ نفر بیمه حرف مشاغل آزاد،۵۵۲نفر بیمه شدگان صنایع دستی وقالیبافان ،هزار و۴۹۶ نفر راننده، هزار و۲۹۷ نفر  کارگران ساختمان، ۳۱۵ نفر بیمه شدگان مدد جویان ،۱۵۶ مورد تعداد مقرری بگیر،۱۵۰  نفر سایر بیمه شدگان توافقی  از جمله خادمین مساجد ،کارفرمایان ،صنفی ،زنبور داران،هستند.

در ادامه وی  از اجرای طرح ویژه بخشودگی جرائم حق بیمه برای کارفرمایان خبر داد و گفت با توجه به شعار سال"رونق تولید"سازمان تامین اجتماعی برای کارفرمایانی که به هر دلیلی نتوانستند حق بیمه را بپردازند واکنون به بدهی شان جریمه نیز افزوده شده است در صورت پرداخت اصل بدهی تا ۱۳ شهریور  مشمول بخشودگی   ۱۰۰ درصدی جریمه شوند.

علیرضا احدی به پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۷۰ نفر از بیمه شدگان اصلی اشاره کرد وگفت از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان اصلی  پرداخت شده است.

 وی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی سعی بر ارائه خدمت صادقانه به بیمه شدگان و کارفرمایان دارد، گفت: ارائه خدمات به جامعه هدف در راستای اعتلای اهداف سازمان تأمین اجتماعی است.

احدی یکی از افتخارات سازمان تأمین اجتماعی را برخورد یکسان با غنی و فقیر دانست و افزود: به همه خدمات یکسان ارائه می شود و فرقی بین جامعه هدف وجود ندارد.

وی از حذف دفترچه های درمانی در درمانگاه های تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود:  اکنون در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به صورت مستقیم با کدملی یا شماره بیمه شده خدمات ارائه می شود.

رئیس تامین اجتماعی اظهار کرد:  از اردیبهشت امسال تاکنون ۱۰۰ نفر بیمه شده اصلی وتبعی از صدور دفترچه درمانی غیر حضوری بهره مند شده اند.

علیرضا احدی خاطر نشان کرد زنان خانه دار می‌توانند تنها با پرداخت ۱۲ درصد حق بیمه از مستمری بازنشستگی بهره مند شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.