دبیرکل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات عالی کشور گفت: همه مقدمات برای حضور دانشجویان در چهارمین المپیاد ورزشی مهیا شده است.
دکتر مهرداد عنبریان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به مقدمات برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر، اظهار کرد: دانشجویان ورزشکار از روز سوم مردادماه در دانشگاه بوعلی پذیرش خواهند شد و تا هشتم مرداد به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه ورزشکاران در خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا مستقر خواهند شد، افزود: مسابقات ورزشی در سالن شهیدمحبی، سالن سوم خرداد، استخردانشگاه، زمین چمن دانشگاه، سالن دارت در دانشگاه بوعلی سینا و سالن های شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی و چمن مصنوعی و سالن حجاب دانشکده هنر و معماری برگزار می شود.
دبیرکل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات عالی کشور عنوان کرد: میهمانان زیادی برای شرکت در افتتاحیه مسابقات ورزشی دعوت شدند که در بین این افراد، حضور وزیر علوم و معاونان ایشان پررنگ تر از سایر افراد است.
وی ادامه داد: کل دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات 1400 نفر از 31 استان و 161 دانشگاه است که با احتساب عوامل کادر اجرایی و مربیان پیش بینی حضور دوهزار نفر در استان وجود دارد.
عنبریان با بیان اینکه 170 دانشجو برای برنامه ریزی و برگزاری المپیاد عوامل اجرایی را یاری خواهند داد، یادآور شد: معاونت فرهنگی ستاد برگزاری المپیاد، بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان از جمله گنجنامه، باغ موزه دفاع مقدس، آرامگاه بوعلی و باباطاهر، غارعلیصدر و ... را برای این ورزشکاران درنظر گرفته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.