رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل های بعدی هستند، گفت: جوانان و نوجوانان دنبال الگو می گردند و بهترین الگو برای جوانان و نسل های بعدی شهدا هستند که باید در معرفی آنان از تمام ظرفیت های فرهنگی کشور استفاده شود.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در یادواره 12 شهید دره خنداب که با حضور مردم و مسئولان در روستای خنداب از توابع بخش  مرکزی  این اسدآباد برگزار شد، گفت: اگر ما نتوانیم به جوانان الگوی مناسبی معرفی کنیم، دشمنان در کمین نشسته و در جهت انحراف این سرمایه های بزرگ کشور از هر حیله ای استفاده می کنند.
وی با اشاره به گسترش فضاهای مجازی و تعدد شبکه های ماهواره ای تصریح کرد: دشمنان از هر ابزاری برای نابودی نسل جوان استفاده می کنند و در این زمینه سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند بنابراین مسئولان فرهنگی ما باید از شهدا برای خنثی سازی این ترفند شیطانی استفاده کنند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بدون شک قدرت امروز کشور را مدیون مجاهدت شهدا هستیم که با نثار جان شیرین خود انقلاب  را در جهان عزیز کردند.
اکبر رنجبرزاده یادآورشد: اینکه امروز ملت ایران، آمریکا را به عنوان ابرقدرت جهان به چالش کشیده و زمین گیر کرده به واسطه روحیه شهادت طلبی و تبعیت از فرامین رهبری بوده است.
وی تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی را وحدت و همبستگی ملی وتلاش جهادی و شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم دانست و  گفت: دشمنان دلسوز ما نیستند و آنان تنها به دنبال فرصت برای ضربه زدن به نظام هستند بنابراین مشکلات کشور را باید با اعتماد به جوانان متعهد حل کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.