نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اسلامی از تصویب و آغاز به کار ۴۳ پروژه ملی در همدان خبر داد و گفت: پروژه شاهزاده حسین(ع) در همدان تعیین تکلیف شد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه ۲۷ تیرماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: شاه کلید مشکلی اصلی رونق اقتصاد و تولید در همدان عدم تعریف وظایف در سه حوزه آب، برق و گاز است که باید مورد توجه بیشتری قرارگیرد.
وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز اداره گاز بگوید هیچ روستایی بدون گاز در استان نداریم نه تنها افتخار نیست بلکه ۸ سال از اصل ماجرا عقب بوده و باید به دنبال جبران خسارت باشد.
حاجی بابایی پیشرفت و رونق تولید و اقتصاد را در یاری رسانی حوزه های مذکور به بخش تولید و شهرک های صنعتی دانست و افزود: منطقه ویژه اقتصادی فامنین نیازمند توجه بیش از پیش برای فعال سازی پست برق و لوله گذاری فاضلاب و گاز است.
وی راه اندازی هرچه سریعتر منطقه ویژه اقتصادی فامنین را لازمه جذب سرمایه گذار خواند و تصریح کرد: در این منطقه تا زیرساخت ها مهیا نشود و اعمال نظرهای های نهایی صورت نگیرد شاهد حضور هیچ سرمایه گذاری نخواهیم بود.
وی در ادامه با بیان اینکه همدان یک شهر مذهبی بوده اما توجهی به این مهم در ردیف بودجه نشده است، تصریح کرد: مقبره شاهزاده حسین(ع) به عنوان نماد اصلی شهر باید مورد توجه قرار گرفته و با مذاکرات انجام شده بانک ملی و اداره کل اوقاف ‌و امور خیریه توافقات لازمه را انجام داده اند و به زودی شاهد سیمای جدید ورودی این مکان مذهبی خواهیم بود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اسلامی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز مسیر مرادبلاغه خبر داد و گفت: این مسیر یکی از شریان های اصلی بوده و بی توجهی به تصحیح راه مشکلات عدیده را به دنبال داشته که با یک استراتژی یک دست هرچه سریعتر باید جمع بندی شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.