در پنجمین روز از هفته بهزیستی چهارمین مهد کودک شهری شهر اسدآباد با حضور  برخی از مسئولان این شهرستان افتتاح و  راه اندازی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، اکبر احمدی منش در حاشیه افتتاح این مهد کودک اظهارکرد:در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 18 مهد کودک بوده که از این تعداد 4 مهد در شهر و 14 روستا مهد در سطح روستاها دارای فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه تعداد 534 نونهال و نوباوه در سطح  شهرستان ازخدمات و آموزش های مهد کودک های در حال فعالیت شهرستان استفاده می کنند، تصریح کرد: افزایش تعداد مهد کودک ها به ویژه در سطح روستاها از نظر کمی در برنامه بهزیستی این شهرستان قرار دارد که این برنامه در سال های آینده محقق خواهد شد.
احمدی منش با بیان اینکه افزایش کمی مهد کودک ها از نقش موثری در ارتقای رقابت و کیفیت و ارتقای خدمات و آموزش های آنان دارد، گفت:در حال حاضر در سطح روستا مهدها ضمن ارائه یک وعده غذایی گرم به کودکان خانواده های بی بضاعت، بخشی از شهریه این کودکان نیز از اعتبارات سازمانی پرداخت می شود.
احمدی منش با اشاره به مهد کودک افتتاح شده شهر اسدآباد در هفته بهزیستی اضافه کرد: این مهدکودک با اعتبار 350 میلیون ریال توسط بخش خصوصی به عنوان چهارمین مهد کودک شهر اسدآباد با اشتغالزایی3 نفر افتتاح و  راه اندازی شد.
مدیر اداره بهزیستی وتوانبخشی شهرستان اسدآباد در ادامه از افتتاح نخستین مهد کودک قرآنی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: طرح سنجش  رایگان بینایی کودکان زیر 6 سال این شهرستان نیز به مناسبت هفته بهزیستی در دست اجراست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.