معاون امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: خوشبختانه سرای رتبه ۵ نداریم اما رتبه یک هم یکی داریم که امیدواریم در سال های آینده بهبود یابد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، دکتر اسدالله نقدی پیش ازظهر چهارشنبه 26 تیرماه در نخستین همایش ملی زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها در دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی افتخار این را دارد که برای نخستین بار دغدغه ای جزء سلف و خوابگاه داشته باشد و آن هم زندگی دانشجویی است.
وی افزود: زندگی دانشجویی این ۱۲ هزار فرزند ایران که ۴، ۶ و یا 10 سال از زندگی خود را در خوابگاه های دانشگاه بوعلی می گذرانند و در آینده در کشور افتخارآفرینی می کنند، تلاش داریم تا سرایی روی سر آنها باشد.
معاون امور دانشجویی دانشگاه بوعلی ادامه داد: با حسن نیت و اعتماد رؤسای دانشگاه به زندگی دانشجویی و دانشجوها، در سال گذشته موافقت شد که این همایش برگزار شود و دانشگاه علوم پزشکی، صندوق رفاه سازمان امور دانشجویان به گرمی از این ایده حمایت کردند.
نقدی عنوان کرد: تصور استقبال از همایش را نداشتیم چرا که دوره حضور در همایش ها به پایان رسیده اما بااین وجود ۱۳۴ مقاله رسید که توسط هیئت داوران ۷۵ مقاله با همه سختگیری ها انتخاب شد که تعدادی برای پوستر و چاپ انتخاب شد.
وی با بیان اینکه ایده و تولد این همایش یک سال به طول انجامید که بخش عمده این زحمت برعهده همکاران حوزه دانشجویی بود، تصریح کرد: این همایش یک آزمون بود که همه توسط دانشجویان به خوبی ساخته و پرداخته شد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.