امام‌ جمعه ملایر با بیان اینکه جایگاه مسائل اخلاقی بسیار بالا بوده و آموختن این‌گونه مسائل از ارزش فوق‌العاده‌ای برخوردار است، تأکید کرد: در نظام مقدس اسلامی، رفتار و کردار فعال سیاسی باید با معنویت و قداست همراه باشد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدباقر برقراری ظهر شنبه 22 تیر در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر که با موضوع اخلاق مدیریت اسلامی برگزار شد، افزود: معنویت و قداست و تقوا برای تمام سیاسیون لازم است، اگر سیاسیون از تقوا دور باشند بی‌معرفت‌ها وارد عرصه سیاست می‌شوند، آن‌وقت می‌شود مثل حاکمیت دنیای مسیحی که می‌بینیم پَست‌ ترین، افراد سیاسیون دنیای مسیحیت می‌شوند.
وی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، بیان کرد: در نظام اسلامی امام رضا (ع) می‌فرماید "هر کس پا می‌گذارد در مسئولیت به‌اندازه پستش معنویتش باید از دیگران بالاتر باشد، نگاهش به مسائل دینی بی‌ارزش نبوده و نگاهش به فرهنگ مصرفی نباشد."
امام‌جمعه ملایر خاطرنشان کرد: با وجود عدم مقبولیت دستگاه مأمون نزد امام رضا(ع)، وقتی مأمون مشورت گرفت‌، امام رضا(ع) امینانه به مأمون مشورت می‌داد.
وی با بیان اینکه مسأله امام (ع) شخص مأمون نبود، مسأله نظام اسلامی و پیشرفت آینده جامعه اسلامی بود و مسأله دیگر ثبات جامعه اسلامی است، گفت: امام(ع) به ما درس می‌دهند که اگر مخالف حزب حاکم و نظام هم هستی نباید کاری کنی که کشور به هم بریزد.
برقراری با اشاره به نامه امام خطاب به حضرت عبدالعظیم حسنی، افزود: ایشان می فرماید "خودتان را به تخریب یکدیگر مشغول نکنید، من قسم یادکردم اگر کسی دنبال تخریب دیگری باشد، من نفرین کردم این‌طور افراد را که خدا در دنیا به نحو شدیدی عذابشان کند."
وی با اشاره به اهمیت تحقق منویات رهبری برای عبور از مشکلات، تأکید کرد: مسئولان باید در سال رونق تولید پیچ و خم‌های اداری تولید را کم کنند تا آن موتور تولید با سرعت حرکت کند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور، گفت: برنامه‌های ویژه این ایام با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت متنوع در سطح شهرستان برگزار شود.
قدرت اله ولدی با تأکید بر اینکه مسئولان باید در برنامه‌های فرهنگی که در شهرستان برگزار می‌شود، حضور مؤثرتری داشته باشند، گفت: در شهرهای مختلف شهرستان نماز جمعه برپاست.
وی اظهار کرد: از حوزه‌های تولیدی، اقتصادی و فرهنگی در شهرستان بازدید شده است و در این بازدیدها مصوباتی داشته ایم که باید هرچه زودتر عملیاتی شوند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.