دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از کشف اختلاس در سازمان آتش نشانی این شهرستان خبر داد و گفت: سه متهم در رابطه با این پرونده شناسایی و تفهیم اتهام شده اند و دلایل کافی نیز وجود دارد و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.
سعید احمدی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه در حال حاضر این افراد با قرار موقت در بازداشت به سر می ‌برند، افزود: شهردار ملایر همکاری خوبی در این باره داشته و گزارش را سریعاً به دادستانی ارسال کرده است.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ملایر نیز در این رابطه با اشاره به کشف باند فساد مالی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر، به خبرنگار ایسنا گفت: مسأله فساد مالی در سازمان آتش‌نشانی حدود سه سال پیش اتفاق افتاده که امروز اتهامات ثابت شده و متهمان نیز آن را قبول کرده‌‌اند.
اکبر هاشمی با بیان اینکه از فساد مالی آتش‌ نشانی نمی‌‌توان به عنوان اختلاس نام برد، عنوان کرد: این امر یک سوءاستفاده مالی بوده و از سیستم‌های نظارتی قابل پیگیری است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث مالی از حقوق‌هایی که در سیستم مالی وجود داشته، به صورت اشتباه یا عمدی به نفع شخصی برداشت شده و تا کنون حدود 200 میلیون تومان آن به حساب شهرداری بازگشته است.
این عضو شورای اسلامی شهر ملایر با بیان اینکه متهمان به صورت موقت روانه زندان شده‌‌اند، خاطرنشان کرد: اسناد در حال بررسی است و به زودی نتیجه پرونده اطلاع ‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.