نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و دهمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری درمحل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

به‌گزارش ایسنا، منطقه همدان، این نمایشگاه که از 24 تیر ماه کار خود را آغاز می کند و تا 29 همان ماه با حضور 95 شرکت کننده از استانهای خراسان‌رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، کردستان، اردبیل، قم، تهران و همدان درفضایی افزون بر 5000 متر مربع و درسالن‌های ابن‌سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و همچنین حضور محصولات ایرانی و برندهای معتبر از مزایای این نمایشگاه است که می‌تواند خریداران را در انتخاب کالای مناسب و دلخواه یاری رساند.

این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان خواهد شد و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا پا به‌پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

ارائه شیوه‌های نوین بازاریابی و توزیع نیز از مواردی است که نام‌های معتبر جهانی را وا می‌دارد که در نمایشگاه‌هایی این چنینی شرکت کرده و بازار ایران را برای عرضه کالای خود مناسب و مطلوب بدانند.

گفتنی است؛ ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 تا 22 و در روز جمعه 10 تا 22 است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.