رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع دو تصادف مرگبار در روز گذشته خبر داد که 5 کشته و 6 مجروح بر جای گذاشت.
سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در تشریح این خبر مطرح کرد: یکی از این تصادفات در جاده اختصاصی پایگاه نوژه اتفاق افتاد که یک خودرو سواری پراید در حال حرکت به سوی کبودراهنگ بوده که به علت نامعلوم به سمت مخالف منحرف شده و با یک خودرو سواری پراید دیگر برخورد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه علت انحراف خودرو می‌تواند بر اثر سرعت غیرمجاز، عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و انحراف به چپ باشد، ادامه داد: پس از برخورد دو خودرو با یکدیگر، دو تن از سرنشینان خودرو در سمت مخالف در همان لحظه جان خود را از دست می‌دهند.
عزیزی تصریح کرد: یک سرنشین در خودرویی که به سمت مخالف منحرف شده بود نیز در دم جان باخت و همسرش پس از انتقال به بیمارستان برخلاف تلاش کادر پزشکی فوت کرد و تنها بازمانده این تصادف یک کودک 7 ساله است.
وی با اشاره اینکه این تصادف در ساعت 14:10 روز گذشته اتفاق افتاده است، اضافه کرد: متأسفانه سبقت غیرمجاز مرگ یک راننده دیگر را در گردنه اسدآباد رقم زد.
عزیزی افزود: راننده خودرو سواری پراید در گردنه اسدآباد با سبقت غیرمجاز در سمت مخالف با یک خودرو سواری پژو برخورد کرده و در دم جان خود را از دست می‌دهد.
رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با اشاره به اینکه روز گذشته، روز پر حادثه‌ای بوده است، عنوان کرد: در مجموع در تصادفات روز گذشته 5 کشته و 6 مجروح گزارش شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.