رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب یک شیرینی فروشی معروف در بالاشهر همدان خبر داد.
محمد خیراندیش در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: شیرینی فروشی(الف) به علت استفاده از رنگ های مصنوعی، اجناس و مواد تاریخ مصرف گذشته و 270 کیلو روغن فاسد، پلمب و تااطلاع ثانوی از ادامه فعالیت محروم شد.
وی افزود: این واحد صنفی، سه بار در گذشته به علت تخلف تعطیل شده بود که این بار با مشارکت و حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و مراجع بالاتر نصب پرده و اعلام عمومی انجام شده است.
خیراندیش تأکید کرد: این واحد متخلف به صورت آگاهانه اقدام به پنهان سازی اجناس و اقلام فاسد و نامرغوب خود کرده بود که با ورود و تیزهوشی بازرسان اداره بهداشت، مواد موردنظر کشف و ضبط شده است.
وی با تأکید بر اینکه به دنبال پلمب این واحد، بازرسی ها جدی تر از قبل در سطح شهر انجام می پذیرد، ادامه داد: اداره بهداشت شهرستان همدان به جد پیگیر سلامت و امنیت غذایی مردم بوده و بازرسی از سبزیکاری های سطح شهر، بازرسی از رستوران ها و اغذیه فروشی ها و بستنی فروشی ها را هر روز و به طور پیگیر، در دستور کار خود دارد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان در ادامه تأکید کرد: سلامتی مردم و رضایت باری تعالی مهمترین انگیزه برای فعالیت در این حوزه است و هیچ گونه ملاحظات و پارتی بازی های سیاسی را به سلامت مردم ترجیح نخواهم داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.