به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان : صبح امروز، با استقبال استاندار ونمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی جهت افتتاح چندین پروژه مهم ملی و استانی وارد همدان شد.

افتتاح بلندترین برج مراقبت فرودگاهی کشور در همدان، بازدید از ایستگاه راه آهن، همچنین بازدید از بیمارستان قائم تویسرکان، بازدید از محور سامن به بروجرد، کلنگ زنی باند دوم نهاوند به آورزمان و ملایر، کلنگ زنی اتصال راه آهن ملایر به کرمانشاه و نهاوند از برنامه های وزیر راه وشهرسازی و هیئت همراه در سفر یک روزه به استان خواهد بود.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در بدو ورود بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور به طول ۵۲ متر را در همدان افتتاح کرد.

وی در حاشیه این افتتاح به خبرنگاران گفت: در صورت استقبال نکردن مردم همدان از سفرهای هوایی، فرودگاه نمی‌ تواند از رونق اقتصادی برخوردار و متروکه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از مردم همدان درخواست کرد با انتخاب سفرهای هوایی، رونق فرودگاه همدان را روز افزون کنند.

وی در خصوص برقراری پروازهای حج از فرودگاه همدان نیز خاطرنشان کرد: درخواست پرواز حجاج از فرودگاه همدان، از سوی نمایندگان استان مطرح شده، اما نکته مهم در پروازهای حج مقصد سفر است، و به دلیل تراکم پرواز در فرودگاه جده عربستان نیازمند بررسی بیش‌تری در این خصوص هستیم.

لازم به ذکر است، در طی چند سال گذشته پرواز کاروانهای حج استانهای همدان و کردستان از فرودگاه همدان به مقصد عربستان انجام می شود.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1207011
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.