رحیم مرتضایی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال رونق تولید برای جذب سرمایه گذار در زمینه معدن و صنایع معدنی باید تلاش هایمان را مضاعف کنیم.
وی اضافه کرد: تاکنون نتوانسته ایم ظرفیت و توانمندیهای خوب استان در زمینه معدن را به جهانیان معرفی کنیم و این نقیصه را باید امسال با کمک فعالان این عرصه و حمایت مسئولان جبران کنیم.
رییس خانه معدن همدان افزود: معرفی ذخایر معدنی و کالاهای تولید شده برای جذب مشارکت سرمایه گذاری های جدید از راهکارهای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال محسوب می شود.
مرتضایی با بیان اینکه سه درصد معادن کشور در همدان فعال است، خاطرنشان کرد: آنگونه که باید تولیدات معدنی این استان برجسته نشده است.
رییس کمیسیون معادن و صنایع اتاق بازرگانی همدان یادآوری کرد: در حدود 270 معدن استان همدان هم اینک فعال است که با مشکلات و موانع عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند که نیاز به رسیدگی ویژه دارند.
مرتضایی ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار و رییس اتاق بازرگانی همدان بتوان بخشی از مسائل و گرفتاری های معدن داران را مرتفع کرده و موجب دلگرمی و رضایت آنها شویم.
گفتنی است؛ بر اساس آمار منتشر شده در نشریات تاکنون 30 ماده معدنی در استان همدان شناسایی شده که برخی از آنها در کشور و حتی جهان کم‌ نظیرهستند و در صنایع مختلف کاربرد دارند.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.