قدرت الله ولدی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های شهرستان ملایر افزود: مدیری موفق است که روابط عمومی قوی و موفقی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب مسئولان باید خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند اظهار داشت: چنانچه روابط عمومی ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوا در سازمان ها و نهادهای اجرایی، کار خود را به درستی انجام ندهند، آن دستگاه اجرایی همانند ساختمانی خاموش است.
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به شرایط خاص کنونی کشور و جنگ اقتصادی تمام عیاری که دشمنان علیه نظام و ملت ایران به راه انداخته اند خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی ها، مانع جوسازی دشمنان شده و از القای ناامیدی بین مردم جلوگیری می کند.
ولدی نقش اصحاب رسانه را در کنار روابط عمومی ها حائز اهمیت دانست و از خبرنگاران درخواست کرد: در راستای چارچوب اهداف نظام و انقلاب به تنویر افکار عمومی بپردازند و از نشر اکاذیب پرهیز کنند.
وی همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در راستای سند اطلاع رسانی استان و شهرستان برنامه ریزی مدون و راهبردی داشته باشند.
معاون استاندار همدان مطالبه گری را حق مسلم خبرنگاران دانست و گفت: مدیران باید پاسخگوی رسانه ها باشند و به هیچ مدیری اجازه نمی دهیم علیه خبرنگاران و رسانه هایی که با مجوز قانونی فعالیت می کنند، در دستگاه قضایی اقامه دعوا کند.
ولدی نقش روابط عمومی ها را در این زمینه مهم خواند و افزود: روابط عمومی ها موظف هستند خدمات نظام و دولت را به اطلاع مردم برسانند.
وی همچنین به تشکیل شورای راهبردی ملایر با حضور نخبگان و فرهیختگان این شهرستان اشاره و بیان کرد: در این شورا پیشنهادها و نظرهای مختلف در زمینه هایی همچون شهر جهانی انگور، شهر ملی منبت و بهره گیری از ظرفیت های ملایر بررسی می شود.
فرماندار ویژه ملایر به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان سرمایه بزرگی برای رسیدن به اهداف نظام در گام دوم انقلاب هستند که باید مورد توجه مدیران قرار گیرند.
ولدی ضمن تاکید بر استفاده مدیران از ظرفیت جوانان در حوزه های علمی و دانش بنیان اظهار داشت: توجه به معنویات اخلاق در کار، عدالت، مبارزه با فساد و اجرای سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز مورد تاکید است.
وی با بیان اینکه اگر امروز کارها به جوانان متخصص واگذار شود، بهتر از نسل های قبل به سرانجام می رسد ادامه داد: شرایط سخت اقتصادی مردم را از صحنه بیرون نمی کند، بلکه اتحاد ما را محکم تر می کند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.