سید سعید شاهرخی عصر یکشنبه در جلسه اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: برنامه محوری را به جد در دستور کار قرار داده ایم و اجازه روزمرگی به هیچ مدیری نداده و روزانه عملکرد تمام مدیران رصد می شود.
استاندار همدان به روسای دستگاه های اجرایی و بانکها هشدار داد که در شرایط جنگ اقتصادی کنونی نیازمند مدیران شجاع و قانونمند هستیم و افراد خلاف این شرایط در تیم مدیریتی استان جایگاهی ندارند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: گره از گرفتاری های مردم تنها به دست مدیرانی با این ویژگی ها گشوده می شود.
شاهرخی افزود: همدان از استان های پیشتاز کشور در شاخص های گوناگون است اما وضعیت موجود راضی کننده نیست و در شرایط تحریم باید از تمام ظرفیت ها برای تحقق سیاست های ابلاغی دولت تلاش کنیم.
استاندار همدان تاکید کرد: توجه به معیشت و اشتغال از اولویت های استان است و در این راستا رونق بخشی واحدهای تولیدی، توسعه صنایع و جذب سرمایه گذاری های جدید را پیگیری میکنیم.
وی از اجرای سند عملیاتی توسعه همدان به عنوان نقشه راه استان تا پایان برنامه ششم یاد کرد و گفت: این سند سرلوحه برنامه ها و فعالیت های این استان قرار گرفته است.
شاهرخی خاطرنشان کرد: وضعیت بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی همدان برای برنامه ریزی های کلان استان ارزیابی شده و برای به روز رسانی و احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل برنامه ریزی ویژه انجام می شود.
استاندار همدان یادآوری کرد: در ذیل سند توسعه استان سالانه 50 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و تثبیت شغل های موجود صورت می گیرد.
وی با تاکید بر رونق تولید و توسعه اشتغال استان به مدیران توصیه کرد: زمان آزمون و خطا نیست و باید به طور عملیاتی و جدی برای نیل به اهداف استان تلاش کرد.
شاهرخی همچنین خواستار توجه ویژه اعضای کارگروه به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شد و افزود: برای برداشتن سنگ و موانع پیش پای تولیدکنندگان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.