رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان روز یکشنبه در این آیین گفت: کلینیک ویژه «امید» در زمینی به مساحت چهار هزار متر با هزینه کرد 100 میلیارد ریال احداث شده است که با بهره برداری از آن امید می رود شاهد تحولی در حوزه درمان باشیم.
سید حبیب اله موسوی بهار افزود: عملیات اجرایی این طرح در کمتر از 2 سال به سرانجام رسید چرا که منابع مالی مورد نیاز تمام طرح ها نظام سلامت جذب شده است.
وی خاطر نشان کرد: پیشتر کلینیک های ویژه در مکان های نامربوط و خالی از سکنه مستقر می شدند و در همدان کلینیک ابتدا در خیابان پاستور سپس شیخ الرئیس و چند کلینیک دیگر مستقر بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ادامه داد: اما با ساخت کلینیک‌های ویژه به فراخور نیاز مردم و بیماران، تخصص هایی نیز در این مکان ها پیش بینی شد.
موسوی بهار با عنوان اینکه این کلینیک مجهز به داروخانه، آزمایشگاه، دندانپزشکی و رادیولوژی است اظهار داشت: هزینه ویزیت برای مراجعه به فوق تخصص 60 هزار ریال و متخصص 48 هزار ریال پیش بینی شده که بسیار اندک است.
وی گفت: کلینیک های ویژه ای که در طرح تحول نظام سلامت بهره برداری شدند با نام «امید» نامگذاری شدند و هم اینک کلینیک ویژه در شهرستان نهاوند و ملایر با مساحت یکهزار و 600 متر مربع و مابقی شهرستان ها در 800 متر ساخته شده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.