حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در جمع اعضای هیات های ورزشی شهر مریانج از توابه استان همدان اظهار داشت: هم اینک استان همدان دارای بهترین تجهیزات و امکانات ورزشی است و فضای لازم برای تبدیل شدن به شرایط بین المللی را دارد.
وی اضافه کرد: همدان به لحاظ زیرساخت های ورزشی یکی از بهترین استان های کشور است و انتظار داریم در میادین بین المللی شاهد درخشش لازم در رسیدن به مدال های رنگارنگ باشیم.
حاجی بابایی با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در ورزش کشور ایجاد شده است، گفت: در زمینه زیرساخت مشکلی نداریم و از این پس باید بروی مسایل نرم افزاری، حمایت از هیات ها و قهرمان پروری ها تلاش شود.
حاجی بابایی اختصاص 27 درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش و جوانان و توسعه این حوزه در طول تاریخ را بی سابقه دانست و افزود: باید از این فرصت به خوبی در زمینه رشد و اعتلای ورزش بهره برد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهر مریانج نیز در این گفت: با راه اندازی هفت هیات جدید، در حال حاضر 20 هیات ورزشی در مریانج فعالیت دارند که با تعامل خوبی که با استان ایجاد شده، شاهد اتفاق های رضایت بخش هستیم.
سید امیر حسینی افزود: سرانه فضای ورزشی مریانج با وجود مجموعه مدرن و مجهز سردار شهید علیرضا حاجی بابایی قریب به 2 متر مربع است که به نسبت وضعیت کشور بی نظیر است.
وی یادآور شد: همچنین یکهزار و 100 ورزشکار بیمه شده در این شهر فعالیت دارند که در مقایسه با سال های قبل به رشد 2 برابری رسیده ایم.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.