حبیب مومیوند روز سه شنبه در جلسه اعضای شورای هماهنگی بانک های شهرستان تویسرکان با محوریت بررسی تسهیلات اشتغالزایی افزود: فرمانداری تویسرکان با 106امتیاز در بین فعالیت های شهرستانی، رتبه نخست استان را در فروردین ماه کسب کرده است.
وی ادامه داد: 276میلیارد ریال در اشتغال روستایی پرداخت شده است که این رقم بیش از 1.3 برابر رشد داشته است و پیگیری های مجدانه ای برای این پرداخت ها انجام شد.
مومیوند اظهار داشت: بانک های تویسرکان نه تنها سد راه ارایه این تسهیلات نبودند بلکه همراه و همنوا با همه دستگاه ها کمک می کنند تا اقتصاد و اشتغال رونق بگیرد.
وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و رونق تولید باید به بخش خصوصی توجه ویژه داشت افزود: این مهم بدون اینکه بانک ها همراهی کنند مفهومی ندارد، برای رونق تولید نیاز به موتور محرکه و انرژی خاصی داریم که منابع سرمایه گذاری است و بانک ها در خط مقدم این راهبرد هستند.
مومیوند با تاکید بر اینکه کارشناسان و مدیران شهرستانی و کارشناسان بانک نباید سرمایه گذاران را دلسرد کنند اضافه کرد: دولت بر اساس اصل 44 امکان سرمایه گذاری ندارد و همه باید در جذب و مشارکت با سرمایه گذار تلاش کرد.
فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه کشور در جنگ اقتصادی است، گفت: وحدت و همدلی رمز موفقیت در همه جنگ ها است و نمونه بارز آن ایثار، همدلی و همراهی دوران دفاع مقدس است و اکنون نیز تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی وحدت و همدلی و دوری از تخریب یکدیگر است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.