علی ضمیری کامل روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای بررسی دقیق و دائمی میزان آمادگی بدنی 70 نخبه شناسایی شده ورزش همدان انجام گرفته تا بتوانند مسیر موفقیت در عرصه های ملی و فراملی را به خوبی طی کنند.
وی با بیان اینکه این پرونده ها به سادگی در دسترس متولیان ورزشی قرار می گیرد، اضافه کرد: این 70 ورزشکار نخبه از 22 رشته ورزشی هستند و به صورت رایگان همه روزه از تجهیزات پایگاه قهرمانی همدان بهره مند می شوند.
ضمیری کامل بیان کرد: علاوه بر این نخبه های ورزشی، ملی پوشان رشته های مختلف ورزش استان نیز می توانند به صورت رایگان از امکانات پایگاه قهرمانی استفاده کنند.
وی یادآور شد: در این مرکز پزشکان تربیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی نیز فعالیت دارند و به صورت منظم میزان آمادگی بدنی و فعالیت تمرینی نخبه ها و ملی پوشان را مورد ارزیابی قرار می دهند.
مدیر پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزشی همدان اظهار داشت: همچنین بررسی ساختار قامتی ورزشکاران نخبه نیز در این مرکز انجام می شود و در صورت رویت مورد حاد به پزشکان متخصص معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه پایگاه ورزش قهرمانی همدان جزو بهترین ها در کشور است گفت: فعالیت های منظم و بابرنامه این پایگاه مورد تمجید مسئولان کشوری قرارگرفته است.

***کسب جواز میادین بین المللی توسط 2 اسکیت باز
رییس هیات اسکیت همدان گفت: 2 اسکیت باز همدانی با قرار گرفتن در فهرست اصلی تیم های ملی اسکیت، جواز حضور در میادین آسیایی و جهانی را کسب کردند.
مهدی مجیدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسامی ملی پوشان رشته های مختلف اسکیت در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جهت حضور در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی اعلام شد و همدان در 2 بخش اسکیت هاکی و فری استایل دارای نماینده است.
وی اضافه کرد: عرفان زنگنه در اسکیت هاکی و سجاد محمدی ساسان در فری استایل جواز حضور در مسابقات بین المللی را کسب کردند.
مجیدی بیان کرد: زنگنه قرار است در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی بارسلونا شرکت کند و محمدی ساسان نیز بار دیگر حضور در عرصه جهانی را تجربه می کند.
همدان از دیرباز قطب اصلی ورزش اسکیت کشور به شمار می رود.
هم اکنون بیش از 75 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.