مهدی رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این داور ملایری اردیبهشت امسال با قضاوت و داوری عادلانه خود در مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی نونهالان کشور به عنوان داور نمونه این مسابقات معرفی شد.
وی افزود: انتخاب داور تکواندوی ملایری در حکمی توسط فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران انجام شد و افتخاری دوباره برای ورزش این شهرستان کسب کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه تکواندوی ملایر با حضور مربی ارزنده و بین المللی تکواندو پیشتاز است ادامه داد: «رضا صفرخانیان» سابقه درخشانی در رشته تکواندو، مربی گری و داوری این رشته دارد که به موفقیت تکواندوی ملایر کمک می کند.
رضایی بیان کرد: این داور بین المللی تکواندوی استان همدان سال گذشته نیز توسط فدراسیون تکواندو کشور به عنوان برترین داور مسابقات لیگ تکواندو انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی نونهالان کشور اواسط اردیبهشت امسال به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد.
داوری مسابقات بین المللی باشگاه های آسیا در سال 2016، مسابقات بین المللی جام فجر 2011 و مسابقات لیگ برتر و نقش جهان به عنوان پر افتخارترین لیگ کشور، از افتخاراتی است که «رضا صفرخانیان» در کارنامه داوری خود دارد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.