رامین فراهانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اکنون اورژانس جدید بیمارستان امام حسین(ع) در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در 2 طبقه در حال ساخت است.
وی افزود: 11 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این اورژانس پیش بینی شده و طبق قرارداد تابستان امسال باید تکمیل و به بهره برداری برسد.
فراهانی ابراز امیدواری کرد: با ساخت و بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)، شاهد افزایش رضایت مندی مراجعان و ارتقای سطح خدمات به بیماران باشیم.
مدیر بیمارستان امام حسین(ع) ادامه داد: درحال حاضر اورژانس این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال ساخت است و دارای بخش های مختلفی است.
فراهانی بیان کرد: اورژانس فعلی بیمارستان امام حسین(ع) با 600 مترمربع جوابگوی مراجعان نیست، در حالیکه بیشتر مراجعان آن بیماران تصادفی و حوادث جاده ای است.
وی یادآور شد: هم اکنون خدمات اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) توسط متخصص طب اورژانسی و به صورت تمام وقت ارایه می شود و تمام تلاش ما ارایه خدمات مناسب و مطلوب به بیماران است.
مدیر بیمارستان امام حسین(ع) ملایر گفت: این بیمارستان به عنوان ترومای شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان و شهرستان های همجوار است که در این راستا مجهز به امکانات مورد نیاز همچون دستگاه ام آر آی، سی تی اسکن و دیگر تجهیزات است.
فراهانی با اشاره به فعالیت 43 پزشک متخصص و فوق تخصص و 13 پزشک عمومی در این بیمارستان افزود: سال گذشته با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی همدان هشت پزشک متخصص شامل سه متخصص قلب، یک متخصص کلیه و مجاری ادرار، یک متخصص داخلی، 2 پزشک طب اورژانس و یک متخصص ارتوپد جذب شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون 2 پزشک متخصص رادیولوژی در بیمارستان فعال هستند اظهار داشت: با توجه به اینکه این بیمارستان تمامی بیماران تصادفی جنوب استان را پوشش می دهد و ام آر آی مجهز دارد، 2 رادیولوژیست کم داریم که پیگیری های لازم در این زمینه در حال انجام است.
مدیر بیمارستان امام حسین(ع) ملایر عمده ترین مشکل را کمبود در حوزه پزشک متخصص رادیولوژی و ارتوپدی عنوان کرد و افزود: بیشترین گلایه ها و نارضایتی های مردم در کمبود پزشک در این رشته ها است.
فراهانی اجرای هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: پیگیر جذب یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای بیمارستان هستیم.
وی با اشاره به وجود 13 تخت سی سی یو و 9 تخت آی سی یو فعال در این بیمارستان بیان کرد: همچنان نیازمند افزایش تعداد تخت های بیمارستان هستیم که امسال قرار است به تعداد تخت ها اضافه شود.
فراهانی همچنین به فعالیت بخش دیالیز با 17 تخت فعال اشاره کرد و افزود: به همت اداره اوقاف و امور خیریه ملایر و در راستای اجرای نیت واقف، بخش 25 تختخوابی این بیمارستان احداث و تجهیز شده و آماده بهره برداری است.
به گزارش ایرنا، بیمارستان امام حسین(ع) ملایر 165 تخت فعال دارد و به عنوان مرکز ترومای جنوب استان همدان در حال فعالیت و ارایه خدمات است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.