به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری افزود: ماموران گشت یگان امداد نیمه شب گذشته حین گشت زنی، جوانی 24 ساله ای را که زیر پل فرهنگیان به حالت درازکش افتاده بود مشاهده کردند.
وی افزود: ماموران متوجه شدند که این فرد با خونریزی از ناحیه مچ دست، بی هوش شده است و بلافاصله با اطلاع موضوع به اورژانس، تا رسیدن آمبولانس اقدامات اولیه را برای جلوگیری از خونریزی انجام دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: پس از حضور کادر درمانی اورژانس، این جوان به بیمارستان بعثت منتقل و تحت درمان قرار گرفت و در حال حاضر حال عمومی وی خوب است.
سرهنگ باقری با بیان اینکه انگیزه این فرد در دست بررسی است، گفت: مراجعه به روانشاسان و مراکز مشاوره همیشه بهترین راه برای حل مسائل و مشکلات روحی و روانی است و در این بین مراکز مشاوره آرامش پلیس به صورت رایگان پذیرای عموم مردم است.

**کشف لوازم یدکی قاچاق
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با کنترل و پایش جاده های مواصلاتی، موفق به کشف 6 هزار و 786 قطعه لوازم یدکی قاچاق خارجی شدند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: این محموله قاچاق به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه خاور در پوشش اسباب بازی و ظروف یک بار مصرف و به مقصد یکی از استان های غربی بارگیری شده بود
وی با بیان این که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

** دستگیری سارقان مسلح احشام
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: سارقان مسلح احشام که در یک درگیری مسلحانه در نهاوند دستگیر شدند، به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: فروردین ماه سال جاری چهار سارق احشام با یک دستگاه خودرو پژو با پلاک سرقتی اقدام به سرقت یک راس گاو در یکی از روستاهای شهرستان نهاوند کردند.
وی اضافه کرد: یک از متهمان پس از عملیات تعقیب و گریز و در درگیری مسلحانه کشته و 3 تن دیگر از سارقان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: همچنین 2 سارق که در این عملیات مجروح شده بودند بعد از مداوا تحویل پلیس آگاهی شهرستان نهاوند شدند.
وی اضافه کرد: از سارقان دستگیر شده تعدادی پلاک سرقتی، یک راس گاو، یک عدد قیچی بزرگ و یک قبضه سلاح شکاری کشف و متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی، به 30 فقره سرقت احشام شامل 243راس گوسفند و 6 راس گاو اعتراف کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.