به گزارش ایرنا، رضا زمانی روز سه شنبه در جلسه اعضای شورای ترافیک شهرستان همدان، افزود: مردم متقاضی سیستم حمل و نقل عمومی تاکسی در مجموعه راه‌آهن هستند و باید این مهم محقق شود.
معاون امور عمرانی فرماندار همدان همچنین تاکید کرد: محدوده چراغ قرمز را باید از توقف مسافربرهای بین شهری پاکسازی کرد و مسافربرها به پایانه‌ها منتقل شوند.
وی با اشاره به اینکه در این زمینه باید مطالعات دقیق و جلسات کارشناسی انجام شود، افزود: این طرح از بعد ترافیکی، شهرسازی و اجتماعی باید مورد بررسی قرار گیرد.
زمانی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذارانی برای احداث طرح پمپ بنزین برای محور «چشین» و «ابرو» مراجعه کرده اند، یادآوری کرد: با توجه به اینکه روستاهای یاد شده از محورهای گردشگری بشمار می روند، احداث پمپ بنزین در این محور از نظر ترافیکی و زیست ‌محیطی حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه به دنبال دور کردن پمپ بنزین‌ها از هسته مرکزی شهر هستیم ادامه داد: احداث پمپ بنزین در رینگ سوم باعث کاهش ترافیک می‌شود.
معاون امور عمرانی فرماندار همدان با اشاره به اینکه در سال 96 تعداد فوتی های ناشی از تصادفات در سطح شهر 49 تن بود اظهار کرد: این تعداد در سال گذشته به 35 نفر رسیده است که باید روند کاهشی ادامه یابد.
وی با بیان اینکه طبق این آمار با کاهش 28 درصدی فوتی ناشی از تصادفات در سطح شهر مواجه بودیم افزود: این کاهش به دلیل نصب دوربین ثبت تخلفات در سطح شهر است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.