جمشید رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت در چهار بخش شهرستانی، استانی، ملی و جهانی از سال گذشته آغاز شد.
وی اضافه کرد: 2 هزار و 393 تن در 36 رشته در حوزه شهرستانی در استان همدان به رقابت پرداختند که 146 تن در 33 رشته به مرحله استانی راه یافتند.
مسئول مسابقات ملی مهارت های فنی و حرفه ای همدان اظهار داشت: از این تعداد 20 تن در 18 رشته راهی مرحله کشوری مسابقه ملی مهارت شدند.
رحیمی ادامه داد: مدال‌آوران مسابقات ملی مهارت نیز در چهار رشته شرکت کردند که در سه رشته موفق به راهیابی به اردوی آماده سازی 2019 کازان روسیه شدند.
وی گفت: این نخبگان شامل مرتضی امیدی در رشته طراحی مهندسی مکانیک، محمد کلوندی در رشته طراحی گرافیک و مهدی نجفی جلالیه در رشته تاسیسات الکتریکی هستند.
مسئول مسابقات ملی مهارت های فنی و حرفه ای همدان افزود: مرتضی امیدی در رشته طراحی مهندسی مکانیک با درخشش در 2 اردوی آماده‌سازی مسابقات جهانی به عنوان منتخب اول به مرحله تخصصی و نهایی اردوی این دوره از مسابقات راه یافت.
رحیمی یادآوری کرد: نخبگان هشت استان کشور امسال به رقابت های جهانی مهارت راه یافتند که یکی از برگزیدگان از نخبگان همدانی است.
هجدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت در ٣٣ رشته با حضور ٥١٢ شرکت کننده از ٣١ استان کشور سال گذشته در استان البرز برگزار شد.
نخبگان استان همدان در این دوره از رقابت ها موفق به کسب یک طلا، چهار نقره، سه برنز و 6 دیپلم افتخار شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.