عباس صوفی شامگاه یکشنبه در آیین پایانی المپیاد ورزش محلات و پرسنل شهرداری همدان اظهار داشت: روزگاری ورزش محلات تنها مختص یک رشته بود اما هم اینک علاوه بر تنوع در اجرای مسابقات در رشته های مختلف، در بخش بانوان نیز فعالیت چشمگیری را شاهد هستیم.
وی بیان کرد: همچنین در رده های سنی مختلف نسبت به برگزاری مسابقات اقدام کرده ایم که دستاورد بسیار موفقی را برای شناسایی استعدادها و پرورش آنها خواهد بود.
صوفی اضافه کرد: در سال جاری نیز المپیاد ورزش محلات در سطح گسترده برگزار خواهد شد و درصدد هستیم همکاری متقابل با هیات های ورزشی استان همدان داشته باشیم.
شهردار همدان افزود: نگرش اعضای شورای اسلامی شهر همدان به ورزش محلات حمایتی و در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی آن نیز تاکید دارند.
وی اظهار داشت: امروزه ورزش محلات همدان الگویی برای کشور محسوب می شود و توانسته ایم با مشارکت فعالان عرصه ورزش محلات مختلف شهر همدان به نشاط اجتماعی و سلامت جامعه کمک شایانی داشته باشیم.

** فعالیت بیش از چهارهزار ورزشکار در محلات
مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان نیز گفت: هم اینک چهار هزار و 300 ورزشکار در سطح محلات شهر همدان به صورت سازمان یافته فعالیت دارند.
سعید خوشبخت افزود: رقابت های فصل قبل المپیاد ورزش محلات شهر همدان در رشته های فوتسال، کشتی، فدتبال، والیبال، هندبال و در رده های سنی مختلف برگزار شد.
وی اضافه کرد: همدان در سال گذشته در توسعه ورزش محلات پیشرو بود و سال موفقی را سپری کرد.
خوشبخت خاطرنشان کرد: سال قبل علاوه بر حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار همدان در افزایش بودجه ورزش محلات، در بخش بانوان نیز شاهد افزایش شرکت کنندگان بودیم ضمن اینکه ورزش های خانوادگی را نیز برگزار کردیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: امسال نیز المپیاد ورزش محلات همدان در سطح باشکوه برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.