سید محمد پولادگر روز شنبه در مجمع انتخابات هیات تکواندو همدان اظهار داشت: آموزشگاه های تکواندو هم اکنون در دورترین نقاط کشور نیز فعال است و طرفداران پرشماری دارد.
وی اضافه کرد: تکواندو کشورمان از زیرساخت مستحکمی برخوردار است و توانسته ایم به عنوان رشته المپیکی به موفقیت های ارزنده دست یابیم.
پولادگر خاطرنشان کرد: توجه به رده های سنی پایه نیز هدفگذاری فدراسیون در سال های اخیر بود و امسال در اقدامی بی نظیر 2 هزار ورزشکار در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور حضور یافتند که دستاوردی ارزشمند محسوب می شود.
رییس فدراسیون تکواندو کشور بیان کرد: هم اکنون در 2 بخش بانوان و آقایان در تمامی رده های سنی فعالیت مستمر داریم و توسعه تکواندو در اقصی نقاط کشور موفقیت بزرگی به شمار می رود.
پولادگر با اشاره به عملکرد تکواندو همدان در چهار سال اخیر گفت: همدان در ورزش «پومسه» سرآمد کشور است و امیدوارم این رشته به زودی در بین رشته های المپیکی قرار بگیرد.
وی افزود: با این حال همدان در سال های گذشته در رشته های مبارزه ای نتوانسته جایگاه خود را به دست آورد و باید برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم صورت بگیرد.
رییس فدراسیون تکواندو یادآور شد: همدانی ها از دانش فنی بالایی در این رشته برخوردار هستند که نمونه بارز آن مهدی صمدیان‌ تبار به عنوان یکی از بهترین مربیان پومسه کشور است.
در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو همدان که امروز برگزار شد، احسان قنبری با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس هیات برگزیده شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.