سید سعید شاهرخی عصر پنجشنبه در گردهمایی سراسری مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور افزود: هرچه ارتباط بین مردم و مسئولان را بیشتر کنیم راندمان کار افزایش می یابد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه در این استان کار با برنامه پیش می رود ادامه داد: این همه کار اگر همراهی افکار عمومی را نداشته باشد و نتواند مجریان این طرح ها که دولت تدبیر و امید در 6 سال گذشته داشته است به مردم منعکس کند با مشکل مواجه می شود.
شاهرخی تاکید کرد: رسالت مهم اطلاع رسانی و روشنگری جامعه باید توسط روابط عمومی ها به عنوان حلقه واسطه بین مردم و مسئولان اتفاق بیفتد.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم درست اطلاع رسانی کنیم با چالش بزرگی مواجه خواهیم شد و امروز که دشمن با حربه های مختلف وارد عرصه شده و آخرین حربه جنگ اقتصادی است تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند وظیفه رسانه ها و روابط عمومی ها است که اطلاع رسانی دقیق و به موقع در این مسیر همگام باشند.
وی با تاکید بر اینکه هرگاه با مردم صادقانه صحبت شده مردم با قدرت در کنار حاکمیت بوده اند تصریح کرد: ما باید شرایط را آن طور که هست ترسیم کنیم.
شاهرخی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی ها با کمترین امکانات و نیرو کار می کنند و با محدودیت های مختلفی مواجه هستند.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه ها موظفند بهترین نیروها را در اختیار روابط عمومی قرار دهند و نیروی روابط عمومی باید متخصص و کاربلد باشد.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: روابط عمومی چون حرفه با اهمیتی است روابط عمومی استانداری اعلام کند که کدام دستگاه در این مسیر حرکت نمی کند و روابط عمومی به مثابه پل لازم بین دستگاه ها و مردم باشد.
شاهرخی گفت: در استان همدان یک ارتباط بسیار خوب اثرگذار و ارزشمندی بین مجموعه و اصحاب رسانه وجود دارد و توان بسیار بالا و اثرگذاری بالایی از رسانه های مختلف در اشکال مختلف وجود دارد .
وی در ادامه گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین مصوب شده و این افتخاری برای این استان است.
شاهرخی با بیان اینکه تاریخ و تمدن استان همدان به بلندای تمام تاریخ است اظهار داشت: وقتی به جاذبه ها و اماکن مختلف نگاه می کنیم آثار همه ادوار تاریخ را می بینید و این گواه جایگاه و تاریخ و تمدن ایران است.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: امروز می توان گفت هیچ شهری به قدمت همدان در جهان سرپا نیست و وقتی به آثار تاریخی تپه هگمتانه مراجعه می کنیم گواه این مهم است و داشتن یک هزار و 800 اثر تاریخی فاخر در استان بیانگر این موضوع است.
شاهرخی ادامه داد: همدان میزبان دو رویداد بین المللی در سال 2018 بوده و ظرفیت های بزرگی در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت دارد و موجب شده همدان یکی از استانهای خوب کشور باشد.
وی با بیان اینکه استان همدان رتبه دوم را در بهبود وضعیت اشتغال در کشور سال گذشته کسب کرده است اظهار داشت: مصوب شده با تدوین برنامه راهبردی تا پایان برنامه دولت 15 هزار میلیارد سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان همدان انجام شود.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.