به گزارش ایرنا در پیام سرلشکر حسین سلامی و حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی که روز چهارشنبه در همایش حکمت مطهر قرائت شد آمده است: در آستانه سالروز شهادت آیت الله مطهری و هفته عقیدتی سیاسی بر سپاه و بسیج شایسته است با گرامیداشت این هفته از تلاش موثر استادان و مربیان تقدیر کنند.
در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه پنجم حیات خود نهاد که برای ادامه این راه روشن، «گام دوم انقلاب» برای «دومین مرحله خودسازی، جامعه ‌پردازی و تمدن‌سازی» طی می کند و «فصل جدید را برای تحقق آرمان ها و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما ارواحنا فدا رقم می زند.
این پیام می افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و اهتمام پاسداران در تعمیق بنیه معنوی و زیر بنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی، با اقتدار و جهاد همه جانبه، پیشقراول مبارزه با استکبار و جبهه باطل خواهد بود و در مسیر تحقق نظام پیشرفته اسلامی گام بر می دارد.
در این پیام عنوان شده است: تردیدی نیست که برای رسیدن به اهداف بلند باید ارتقای معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی، انقلاب و ولایتمداری پاسداران همواره در صدر برنامه های سپاه مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه این پیام آمده است: در این راستا رویکرد تربیتی و اثر بخش کردن دوره ها و برنامه های عقیدتی سیاسی با ملاحظه نیازهای سطوح مخاطبان، فراگیران و خانواده های آنان، با اهتمام ویژه حمایتی و پشتیبانی تمامی فرماندهان و مسئولان برای تحقق این امر خطیر مورد تاکید است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.