عباس صوفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی اختتامیه ورزش محلات همدان اظهار داشت: امروزه ورزش محلات در سطح فراگیر در سطح شهر همدان در حال گسترش است و علاوه بر برگزاری المپیاد، نصب دستگاه های ورزشی و نیز ایجاد زمین های چمن مصنوعی در مناطق مختلف را اجرایی کردیم.
وی اضافه کرد: ورزش محلات همدان با گستره جمعیتی و رشته های متنوع، هم اینک الگوی کشوری به شمار می رود.
صوفی خاطرنشان کرد: هم اکنون در محلات بیش از یکصد تیم در رده های سنی و رشته های مختلف فعالیت دارند و جزو شهرهای برتر در گستره فعالیت ورزش در محلات هستیم.
شهردار همدان اضافه کرد: حتی در هیچ شهری امکانات رایگان از قبیل لباس، توپ و سایر وسایل شخصی به تیم های محلی داده نمی شود و این رویکرد در سال های اخیر انجام گرفته ضمن اینکه جوایز نقدی نیز برای برترین ها اختصاص داده ایم.
صوفی ادامه داد: هدف ما فراهم سازی زمینه فعالیت گسترده خانواده ها در ورزش محلات است و سال آینده ضمن افزایش رشته های ورزشی، المپیاد محلات را به شکل فراگیر در چهار منطقه مدیریت شهری همدان برگزار می کنیم.
وی بیان کرد: رویکرد شورا و شهرداری به توسعه و رونق ورزش در عرصه های مختلف همگانی، قهرمانی و محلات مثبت است و تاکنون حمایت های بسیار مطلوبی را شاهد بوده ایم.
صوفی با تاکید بر توسعه فضای فرهنگی، تفریحی و ورزشی در محلات مختلف شهر همدان گفت: احداث چندین پارک بزرگ و کوچک در سطح مناطق مختلف شهر همدان را آغاز کرده ایم و سیاست ما ایجاد فضای برای ورزش های متنوع در این پارک ها است.
وی ایجاد فضاهای تفریحی را حق مردم شهر همدان دانست و گفت: ایجاد پارک ها علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، در راستای فراهم کردن محیط شادی، نشاط و تفریح خانواده ها مورد توجه قرار دارد.
شهردار همدان با تمجید از دست اندرکاران ورزش محلات گفت: سال قبل در فوتبال کار بی نظیری صورت گرفت و برگزاری مسابقات فوتبال رده های پایه اقدامی پسندیده بود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی همدان نیز در این نشست گفت: توسعه ورزش حق محله های مختلف شهر همدان است و انتظار داریم تمامی مناطق شهرداری در مسابقات ورزشی محلات مشارکت کنند.
سعید خوشبخت افزود: رونق ورزش محلات یکی از برنامه مهم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است و اعضای شورای شهر و شهردار نیز حمایت بسیار خوبی از آن دارند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش رده های سنی پایه گفت: سال قبل برگزاری مسابقات فوتبال در رده های سنی پایه اقدام پسندیده بود که البته برای امسال به شکل گسترده تر برگزار می شود و هدف ما پشتوانه سازی برای فوتبال همدان است.
خوشبخت افزود: زمینه حضور استعدادهای فوتبال محلات در تیم های شهرداری همدان نیز مهیا است و همکاری خوبی در این خصوص انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم سایر ارگان ها نیز همکاری و حمایت لازم را در توسعه ورزش محلات داشته باشند چرا که شهرداری متولی اصلی ورزش محلات و همگانی نیست.
در این نشست مقرر شد اختتامیه ورزش محلات و پرسنل شهرداری یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تالارفجر همدان برگزار شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.