سید حبیب الله موسوی بهار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مجروح شدن 2 تن از ماموران انتظامی همدان در درگیری مسلحانه، ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز دستور لازم برای مراقبت های ویژه و رسیدگی های اولیه در اورژانس صادر شد.
وی اضافه کرد: در این راستا کمیسیون ویژه پزشکی با حضور هفت تن از متخصصان و فوق تخصص های برجسته تشکیل شد و آنها نیز از نزدیک در جریان حال این 2 مجروح قرار گرفتند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار داشت: پس از انجام معاینه های لازم مشخص شد که وضعیت هر 2 مصدوم خوب بوده و رو به بهبود است.
موسوی بهار توضیح داد: یکی از نیروهای کادر انتظامی همدان از ناحیه ران پا مورد اصابت تیر قرار گرفت با این وجود آسیب عروقی، عصبی و شکستگی در این ناحیه رخ نداده بود.
وی اضافه کرد: به علت اصابت تیر، تنها زخم آلوده و سوخته در این ناحیه پا رخ داده که مراقبت زخم و کارهای لازم در حال انجام است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: همچنین سرباز وظیفه نیروی انتظامی از ناحیه استخوان بازوی سمت راست به علت اصابت تیر مستقیم دچار جراحت شدید شده است.
موسوی بهار ادامه داد: تیر از استخوان بازو وارد و از پشت بازو خارج و موجب شکستگی و خُرد شدن استخوان شده بود.
وی بیان کرد: این سرباز وظیفه دچار آسیب عروقی و عصبی نشده بود اما یک شکستگی سخت و پیچیده همراه با زخم باز استخوان بازو به وجود آمده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه این فرد مورد عمل جراحی قرار گرفت ادامه داد: هم اینک حال عمومی هر 2 مجروح رو به بهبود است.
موسوی بهار اظهار داشت: تیم بهداشتی با عیادت از این 2 مجروح از عوامل نیروی انتظامی که در کمتر از 24 ساعت با دلاوری، تلاش و هوشمندی این شرور را به سزای عمل رساندند قدردانی کردند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.