به گزارش ایرنا برگزاری نشست های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و سایر دست اندرکاران کشتی استان که با استقبال خوبی هم مواجه است باعث شده همگان به آینده این رشته ورزشی امیدوار شوند.
برچیده شدن سایه مشکلات، اختلاف نظرها و حواشی از سطح شهرستان ها، اعلام حمایت مالی برای به حداقل رساندن موانع سخت افزاری سالن ها، برنامه ریزی برای دایرسازی لیگ استانی و دعوت از بزرگان به داخل گود تصمیم گیری ها سبب شده تا بارقه های امید در دل کشتی ایجاد شود.
حمیدرضا یاری که خود نیز از جنس کشتی گیران است و خاک تشک کشتی را به خوبی لمس کرده، این روزها سعی کرده تا کشتی به همگرایی و اتحاد لازم برسد و اختلاف نظرها از دایره طلایی برچیده شود.
یاری در روزهای اخیر با برگزاری نشست های هم اندیشی نه تنها زنجیره وفاق و همدلی را در بین نسل های کشتی ایجاد کرده است بلکه انگیزه لازم را برای تلاش مضاعف بین روسای هیات های کشتی شهرستان ها به همراه مربیان و قهرمانان فراهم ساخته است.

** نایب قهرمان المپیک: امید به کشتی بازگشت
نائب قهرمان المپیک 2004 آتن در این باره می گوید: با آمدن حمیدرضا یاری که از بدنه کشتی به شمار می رود، امید به جامعه کشتی بازگشته است.
مسعود مصطفی جوکار افزود: امیدوارم همه بزرگان کشتی وارد گود شوند چرا که کشتی استان همدان امروزه بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی دارد.
وی بیان کرد: با شرایط فعلی که فضای همدلی و تلاش مضاعف در ورزش کشتی ایجاد شده است، عاشقانه در خدمت آموزش و کمک به اعتلای کشتی هستم.
نائب رییس هیات کشتی همدان اضافه کرد: به طور قطع برنامه ریزی منسجم و تاثیرپذیر را برای رشد و اعتلای کشتی استان تدوین می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دیدگاه رییس جدید هیات کشتی همدان رسیدن به قله های المپیک است که فقط با ایجاد فضای همدلی، سعی و تلاش بیشتر و هدفگذاری منسجم تحقق می یابد.

** قهرمان جام جهانی: کشتی به روزهای اوج باز می گردد
قهرمان جام جهانی 2012 کشتی گفت: با تیم جدید هیات کشتی ، این رشته ورزشی همدان به طور قطع به روزهای اوج خود در میادین ملی و بین المللی بازمی گردد.
محمدحسین سلطانی افزود: برنامه ریزی هدفمند هیات کشتی همدان راهگشای بسیاری از دغدغه ها خواهد بود ضمن اینکه به لحاظ مالی حمایت های لازم صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: کشتی همدان پیشینه درخشان و پرافتخاری در کشور دارد و برای بازگشت به این شرایط نیاز به وحدت و همدلی است.
سلطانی خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف هیات های کشتی شهرستان ها به عنوان بازوان توانمند کشتی استان باید فعالیت گسترده و موثر داشته باشند.
دبیر هیات کشتی همدان، بازدید میدانی از شهرستان ها، برگزاری لیگ داخلی، استعدادیابی، اجرای دوره های آموزشی، اردوهای تدارکاتی و مسابقات چندجانبه را از اهداف کشتی استان در سال جاری برشمرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.