سید حامد عسگری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران همدان اظهار داشت: موسسه «هلدینگ» تحقیق و توسعه دانشمند ضمن تامین نیازهای فناوری و دانش بنیان شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان به دنبال نوآوری های فراگیر در حوزه های کسب و کار است.
وی اضافه کرد: در این مجموعه جمعی از جوانان متعهد ، متخصص و با انگیزه به واسطه باور و اعتماد ریاست بنیاد مستضعفان به جوانان با رویکرد « ترویج نوآوری فراگیر» در حال خدمت و فعالیت است و هم اکنون همراه با جوانان نخبه اقدام به راه اندازی 14 شرکت دانش بنیان در عرصه های مختلف کرده است.
عسگری بیان کرد: این هلدینگ نماد بارز اعتماد به جوانان نخبه است و بسترهای لازم را برای حمایت از جوانان نخبه و مستعد مهیا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه آمادگی دارد با حمایت از جامعه نخبگان به تولید ثروت بپردازد و هدف اصلی ما اشتغالزایی و تامین معیشت مردم و در نتیجه کمک به محرومیت زدایی است.
مشاور رییس بنیاد مستضعفین اظهار داشت: در همین راستا با شرکت هایی که نخبگان جوان به فناوری های نوین و موثر می پردازند، مشارکت 40 درصدی خواهیم داشت منتهی سود حاصل از شرکت که سهم ما است نیز صرف توسعه کار می کنیم.
وی با اشاره به بازدید میدانی از استان ها به ویژه پارک های علم و فناوری گفت: در این بازدیدها ضمن دیدار با مسئولان مختلف اجرایی، نسبت به ایجاد دبیرخانه برای همکاری هرچه بهتر اقدام می کنیم.
عسگری یادآور شد: هلدینگ تحقیق و توسعه دانشمند بسترهای لازم را برای بهره مندی از ایده و فناوری نوین نخبه های جوان در کشور فراهم ساخته است و شعار ما ایده بهتر – تلاش بهتر است.
وی پیرامون حضور اعضا هلدینگ تحقیق و توسعه دانشمند در همدان گفت: در این سفر ضمن دیدار با مسئولان مختلف اجرایی، بازدید از پارک های علم و فناوری را در دستور کار داریم.
مدیرعامل هلدینگ تحقیق و توسعه دانشمند افزود: همدان سرشار از جوانان نخبه است به ویژه اینکه دانشگاه بوعلی سینا به عنوان منبع بزرگ از جوانان مستعد و دانش بنیان زبانزد است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.