سرهنگ محمد معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی پاسگاه «ولاشجرد» در حال گشت زنی به خودروی سمندی که راننده آن به طرز ماهرانه ای سعی در اختفای خودروی از ماموران داشت مشکوک شدند.
وی اضافه کرد: ماموران به راننده خودرو دستور ایست دادند اما وی با بی توجهی به هشدار پلیس، با سرعت زیاد سعی در خروج از حوزه استحفاظی تویسرکان داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: اطلاعات به دست آمده از منابع و مخبران موید این بود که سرنشینان این خودرو سارقان سیم کابل و برق هستند.
سرهنگ معصومی ادامه داد: تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان ادامه داشت و متهمان برای فرار از دست ماموران اقدام به پرتاب اشیای و موانع خطرناک در سطح جاده کردند.
وی تاکید کرد: این اقدام آنها خللی در تعقیب ایجاد نکرده و ماموران برای دستگیری سارقان دست به سلاح برده و چند تیر هوایی شلیک می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: سارقان بی توجه به اخطار پلیس با سرعت بالا قصد خروج از حوزه استحفاظی را داشتند که ماموران لاستیک خودرو را هدف قرار داده و با شلیک دقیق آنرا پنچر کردند.
سرهنگ معصومی اضافه کرد: متهمان با این وجود خودرو را متوقف نکرده همچنان قصد متواری شدن از دست پلیس را داشتند که به علت پست و بلندی جاده، شلیک پلیس به ناحیه سر راننده سواری سمند برخورد کرده و خودرو متوقف شد.
وی با بیان اینکه یکی از سارقان با استفاده از تاریکی هوا متواری شد گفت: 2 تن از سارقان غیر بومی دستگیر شدند که یکی از آنها توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو 100 متر سیم و کابل فشار قوی نمره 16 و تعداد زیادی انبر و قیچی سیم برق کشف کردند.
سرهنگ معصومی افزود: با توجه به اینکه لوازم کشف شده مخصوص سیم های فشار قوی است احتمال سرقت از سایر شهرها و استان ها نیز متصور است بنابراین تحقیقات ادامه یافته و دستگیری سارق متواری نیز در دستور کار است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.