امیر خجسته روز شنبه در شورای اداری استان همدان اظهار داشت: مجلس با جدیت ریشه کنی قاچاق و فساد را مورد توجه و پیگیری قرار داده است و انتظار از مسئولان رونق تولید است.
وی یکی از مشکلات رونق تولید را عملکرد بانک ها دانست و گفت: بانک موظف به ایجاد زمینه های لازم برای حمایت از سرمایه گذاران در رونق تولید است و امسال باید با تمام وجود در تحقق شعار سال مشارکت کنند.
خجسته اضافه کرد: باید امنیت و زمینه های لازم توسط بانک ها برای سرمایه گذاران ایجاد شود تا در مسیر رونق تولید دلسرد نشوند.
وی در ادامه با اشاره به اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه گفت: آمریکا در سال های اخیر بزرگترین سیلی ها را از هسته های مقاومت و سپاه مردمی کشورمان خورده است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا در سال های گذشته اعم از کودتا، جنگ تحمیلی، نفوذ و تحریم ها علیه ایران داشت اما سپاه، ریشه آمریکا در منطقه را از بین برد.
وی افزود: داعش آخرین اقدام آمریکا علیه ایران در سال های گذشته بود که سعی در تجاوز به کشورمان داشتند اما سپاه به عنوان هسته مقاومت مردمی توانست سیلی محکمی به این متجاوز دست نشانده آمریکا در عراق و سوریه بزند.
خجسته خاطرنشان کرد: سپاه ایران توانست آمریکا را که میلیاردها دلار برای شکست کشورمان هزینه کرده بود مغلوب کند و اکنون استکبار جهانی مقابل ایران به بن بست رسیده است.
وی تروریستی خواندن سپاه را باعث افزایش محبوبیت این هسته مقاومتی در عرصه بین المللی دانست و گفت: جایگاه سپاه در جهان محکم تر از گذشته شد و تبلیغ خوبی بود.
خجسته اقدام مسئولان اجرایی استان همدان در مدیریت سیل اخیر را شایسته دانست و گفت: 136 نقطه حادثه خیز در سطح این استان شناسایی شد و با مدیریت عالی مسئولان به خوبی سیل مهار شد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.