به گزارش ایرنا، حسن ظفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از بارش های اخیر 938 نقطه جمعیتی در استان همدان توسط بنیاد مسکن مورد ارزیابی قرار گرفتند که شامل 22 نقطه شهری و 916 نقطه روستایی است.
وی اضافه کرد: در این ارزیابی ها 19 هزار و 341 واحد ارزیابی شد که نتیجه آن وجود 15 هزار و 713 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان خاطرنشان کرد: از این تعداد هفت هزار و 713 واحد نیاز به تعمیر و هشت هزار و 50 واحد نیازمند احداث است.
وی اظهار داشت: پنج هزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض برای ساخت و تعمیرات منازل آسیب دیده و تخریب شده در سیل و بارش های باران اخیر در نظر گرفته شده است.
ظفری خاطرنشان کرد: از تعداد واحدهای آسیب دیده در استان همدان 493 واحد شهری نیاز به احداث و 463 واحد نیز نیازمند تعمیرات است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن همدان علاوه بر نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده همدان، معین شهرستانهای دورود و ازنا در استان لرستان نیز است گفت: کارشناسان، نیروها و تجهیزات بنیاد مسکن همدان از 12فروردین ماه در این 2 شهرستان مستقر شدند تا از بروز خسارات بیشتر جلوگیری شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: در شهرستان دورود ، 2 هزار و 537 واحد و در شهرستان ازنا نیز یک هزار و هشت واحد مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه در شهرستان دورود 250 واحد احداثی و یک هزار و 220 واحد تعمیری است اضافه کرد: همچنین در شهرستان ازنا نیز 392 واحد احداثی و 435 واحد تعمیری وجود دارد.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.