سرهنگ علی بقایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب و تاکید ایشان به نشاط اجتماعی، توجه به جوان و جوانان، بسیج خود را مخاطب پیام رهبری دانسته و برنامه هایی را با مشارکت و حضور همه اقشار و اصناف در نظر گرفت.
وی اضافه کرد: در این راستا یکم اردیبهشت همزمان با نیمه شعبان و سالروز تاسیس سپاه، پیاده روی 10 هزار نفری ویژه خواهران با شعار «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت همدان ادامه داد: شرکت کنندگان در این پیاده روی ابتدا در کنار مزار شاهزاده حسین (ع) حضور یافته و برنامه پایانی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
سرهنگ بقایی گفت: در برنامه آغازین این پیاده روی در محل شاهزاده حسین مولودی خوانی و اهدای گل به مزار شاهزاده حسین صورت گرفته و در آیین پایانی نیز امام جمعه همدان سخنرانی می کند.
وی اظهار داشت: متقاضیان حضور در این پیاده روی می توانند از 25 فروردین تا پایان این ماه با مراجعه به ایستگاه های دایر شده در سطح شهر یا مسجد محل نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت همدان بیان کرد: 313 قلم جایزه برای شرکت کنندگان پیش بینی شده که شامل کارت هدیه 50 و 30 میلیون ریالی، 10 کمک هزینه سفر به عتبات، 10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، بن خرید پنج مییلون ریالی، بن خرید لباس و دیگر هدایا است.
سرهنگ بقایی افزود: در مسیر پیاده روی نمایشگاهی از فعالیت های بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی دایر می شود.
وی دایر کردن ایستگاه ها برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان، برنامه ریزی برای پخش زنده این پیاده روی و استفاده از ظرفیت بومی گروه های موسیقی و سرود در آیین اختتامیه را از دیگر برنامه ها برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت همدان اضافه کرد: علاوه بر این، سه پیاده روی خانوادگی ویژه آقایان تا پایان سال توسط سپاه برگزار می شود.
سرهنگ بقایی خودسازی و جامعه پردازی را از موارد مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب در گام دوم انقلاب دانست که این امکان در صورت توجه به مولفه تربیت محقق می شود.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم، با مردم و برای مردم است بنابراین وظیفه اصلی خود را خدمت به مردم می داند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت همدان افزود: سپاه در بخش های مختلف سازندگی، امنیتی، امداد و نجات، ماموریت های برون مرزی، راهیان نور و یادواره شهدا طبق قانون ورود کرده است.
سرهنگ بقایی تاکید کرد: برای سپاه خدمت در حلبچه، شلمچه، حلب یا لرستان فرق ندارد و هر جایی که نیاز باشد حضور می یابد.
وی بیان کرد: سپاه شهرستان همدان در سیل اخیر در 2 بخش داخل و خارج از استان ماموریت هایی را بر عهده گرفت و در این راستا قرارگاه سپاه ناحیه از دهم فروردین تشکیل و تقسیم کار شد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت همدان افزود: با هماهنگی نهادهای مسئول 23 نقطه بحران خیز شناسایی و مهار شد تا از بروز تلفات انسانی و بروز خسارت به منزل مردم جلوگیری شود.
وی ادامه داد: 6 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان دایر شده است و ستاد مرکزی آن در محل حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان قرار دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.