سرهنگ جمشید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مالک یک واحد مسکونی 2 طبقه در شهرک مدرس شهر همدان اقدام به اجاره دادن طبقه نخست خانه به مسافران می کرد و از حدود یک ماه پیش این واحد را به یک مرد مجرد 30 ساله اهل کرمانشاه اجاره داده بود.
وی با توضیح اینکه صاحبخانه ساعت 21 دوشنبه گذشته پس از استشمام بوی شدید گاز به دنبال کشف منشا این بود به طبقه نخست می رود اظهار داشت: صاحبخانه با زدن در واحد طبقه پایین، ماجرا را جویا شده اما کسی پاسخ نمی دهد بنابراین از پنجره داخل حیاط وارد منزل شد.
سرهنگ باقری ادامه داد: این فرد با ورود به منزل متوجه جسم بی جان مستاجر شده و بی درنگ در تماس با مرکز فوریت های پزشکی و 110 موضوع را اطلاع رسانی می کند.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری 12 شهرک شهید مدرس با حضور و بررسی محل، دست نوشته 9 صفحه ای را کنار جسد کشف کردند و طبق متن این نوشته وی با خانواده اختلاف داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه اطلاعات درج شده در این دست نوشته در حال بررسی است افزود: آنگونه که در متن این دست نوشته قید شده این جوان به علت اختلاف خانوادگی قصد خودکشی داشته بناراین پس از خوردن چند عدد قرص خواب آور و بریدن شیلینگ گاز بخاری اقدام به این کار می کند.
سرهنگ باقری ادامه داد: متوفی در دست نوشته اش بر اهدای خودروی خارجی شاسی بلند متعلق به وی و یک میلیارد ریال از دارایی اش به سیل زدگان تاکید کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران کلانتری 12 موضوع را به بازپرس کشیک اطلاع داده و با دستور وی تیمی از کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی با حضور در محل به بررسی تخصصی این پرونده پرداختند.
سرهنگ باقری اضافه کرد: جسد این فرد برای تعیین علت مرگ تحویل پزشکی قانونی شد و تحقیقات پلیس در این ارتباط همچنان ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.