به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز سه شنبه در نشست مشترک با هیات اندیشه ورز جوان شهرستان ملایر بیان کرد: این هیات در ملایر سال گذشته تلاش‌های ماندگار و مطلوبی را انجام داد که قابل‌ تقدیر است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: کمیته‌های مختلف هیات اندیشه ‌ورز جوان در این شهرستان می توانند نظرها و دیدگاه‌های سازنده خود را برای کمک به مدیران ارایه دهند تا بتوانیم شاهد توسعه روز افزون ملایر در حوزه های مختلف باشیم.
فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه هیات اندیشه ورزان جوان باید حول محور توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان تلاش کنند و ایده های نو داشته باشند ادامه داد: دولت تدبیر و امید اهتمام جدی به حوزه جوانان دارد و در عمل این امر را اثبات کرده است.
فتحی نمونه بارز این اقدام دولت را استفاده از ظرفیت جوانان در پست های مدیریتی و همچنین استفاده از مشاوران جوان در قالب هیات اندیشه ورزان جوان عنوان کرد که هم اکنون این هیات در دولت دکتر روحانی شکل گرفته است.
وی گفت: با توجه به اقدامات اثرگذار و مطلوبی که سال گذشته در حوزه جوانان این شهرستان انجام شد و طبق ارزیابی های به عمل آمده، ستاد ساماندهی امور جوانان ملایر موفق به کسب رتبه برتر استان همدان شد.
معاون استاندار همدان ظرفیت های جوانان این شهرستان را ویژه دانست و بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت های دستگاه های اجرایی و مجموعه شهرستان برای حل مشکلات جوانان به ویژه در حوزه های اشتغال و ازدواج و رفع نیازهای آنان استفاده کنیم.
فتحی همچنین از اقدامات موثر دستگاه های اجرایی در پرداختن به سلامت اجتماعی جوانان تقدیر کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در استفاده از نیروهای جوان در پست های مدیریتی پیشگام است که امیدواریم با رهنمودهای رهبری و برنامه های دولت، سالی موفق را به ویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال داشته باشیم.
وی تدوین سند راهبردی توسعه این شهرستان با تدبیر استاندار همدان را اولویتی مهم برای رسیدن به اهداف توسعه ای دانست و گفت: با تدوین این سند چشم انداز مشخصی برای این شهرستان تعیین شد.
فرماندار ویژه ملایر همچنین به بارش های بی سابقه در فروردین امسال در 2 مرحله اشاره کرد و ادامه داد: سیلاب هایی که بر اثر بارندگی ها در این شهرستان اتفاق افتاد، خسارت‌هایی را بر جای گذاشت که با مدیریت درست و حضور جدی دستگاه‌های مرتبط توانستیم خسارت‌ ها را به حداقل برسانیم.
فتحی اظهار داشت: آنچه مهم بود خیزش عمومی در حوزه‌های مختلف اداری، مردمی و نهادهای مختلف برای کمک و امداد رسانی و همچنین جلوگیری از خسارت‌ ها به مردم بود.
وی خاطرنشان کرد: به طور قطع دولت در جبران خسارت‌ ها و بازسازی تخریب‌های ناشی از سیل در حوزه‌های مختلف مصمم است و تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز خطاب به اندیشه ورزان جوان تاکید کرد: با توجه به سال «رونق تولید» باید هر چه بیشتر از فکر، ایده و خلاقیت جوانان در حوزه های مختلف استفاده کنیم.
سعید کتابی ادامه داد: هیان اندیشه ورزان جوان در سال جدید باید خلاق تر و باانگیزه تر باشند و برای تحقق شعار سال به مدیران دستگاه های اجرایی کمک کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شواری اسلامی را نیز پیش رو داریم، جلسه های هیات اندیشه ورزان جوان باید دقیق و منظم تر باشد و در راستای اولویت های شهرستان ایده های اثرگذار ارایه دهند.
به گزارش ایرنا، در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن برنامه های دولت تدبیر و امید و طبق دستورالعمل وزارت کشور در مهرماه سال 95 هیات اندیشه ورزان جوان تشکیل شد و پیرو آن فعالیت این هیات سال گذشته در استان همدان آغاز شد.
هم اکنون پنج کارگروه فعال زیر مجموعه هیات اندیشه ورز جوان ملایر تشکیل شده و در حال فعالیت است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.