حجت الاسلام حبیب الله شعبانی روز سه شنبه با انتشار پیامی تاکید کرد: سپاه پاسداران فرزند رشید انقلاب اسلامی است که با پشتوانه ی عظیم الهی و مکتبی، و برخورداری از انسانی هایی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی و ولایت فقیه با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و بینش، امروز به صورت مجموعه ای همچون بنیان مرصوص، کشور و نظام اسلامی را تحت زعامت مقام معظم رهبری مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت بخشیده است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز تاسیس تاکنون بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده و این نیروی توانمند همواره در کنار ملت با گروه‌های تروریستی که متکی به حمایت‌های قدرت‌های بزرگ بوده اند به مقابله پرداخته است.
امام جمعه همدان اضافه کرد: در سال‌های اخیر که تروریست‌های مورد حمایت قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکای خبیث منطقه را به‌آتش کشیده بودند سپاه پاسداران با شجاعت و قدرت در مقابل آنها ایستاد و با تقدیم شهدایی گرانقدر امنیت و آرامش را به ملت های منطقه هدیه داد که به طور قطع این مجاهدت های سپاه از اذهان مردم مظلوم منطقه پاک نمی شود.
حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم آمریکای جهانخوار که دستان پلیدش به خون هزاران انسان بیگناه در سراسر جهان آلوده است و باید پاسخگوی حمایت های آشکار و پنهان خود از تروریست باشد سرخورده از شکست ها و ناکامی های خود در منزوی کردن ایران اسلامی با وقاحت و بی شرمی سپاه پاسداران را جزء گروه های تروریستی اعلام کرده است که این نشانگر عمق کینه‌ورزی، سفاهت و جهالت این رژیم و رئیس جمهور سفاک آن است.
وی بیان کرد: اینجانب ضمن تبریک میلاد سراسر سعادت حضرت حسین ابن علی (ع) و روز پاسدار ، حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز و امام سجاد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه شیطان بزرگ، تاکید می نمایم سپاه پاسداران همواره در قلب مردم ایران اسلامی و ملت های مظلوم و حق طلب جای دارد و مورد حمایت آنان است.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.