مهدی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هیات های ورزشی ملایر به صورت خودجوش در حال جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده لرستان هستند.
وی افزود: این کمک ها شامل لوازم بهداشتی، پوشاک، آب معدنی، جیره خشک، پوشک، پتو، شیر خشک و سایر کالاها و مایحتاج مورد نیاز سیل زدگان است که روز گذشته یک کاروان از این اقلام به لرستان اعزام شد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: مابقی کمک های جمع آوری شده نیز تا پایان هفته جاری به این مناطق ارسال می شود.
رضایی از جامعه ورزش شهرستان درخواست کرد: به منظور حمایت و پشتیبانی از مردم مناطق سیل زده و با توجه به جایگاه و رسالت جامعه ورزش در این کار خداپسندانه و نیک شرکت کنند.
وی با اشاره به کمک 150 میلیون ریالی هیات کوهنوردی ملایر به سیل زدگان لرستان اظهار داشت: یک گروه 12 نفره از هیات کوهنوری ملایر طی روزهای آینده به مناطق سیل زده لرستان اعزام می شوند.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: تیم امدادی هیات کوهنوردی ملایر با چهار دستگاه آفرود برای ارسال مواد غذایی به روستاهای صعب العبور و مسدود استان لرستان اعزام می شود.
رضایی یادآور شد: این گروه امدادی از هیات کوهنوردی ملایر به مدت سه روز کار امدادرسانی و ارسال مواد غذایی به روستاهای گرفتار در سیل و روستاهایی که امکان امدادرسانی به آنها وجود ندارد را انجام می دهند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای بیش از 11 هزار ورزشکار سازمان یافته و 40 هیات ورزشی است.
بر اثر بارش های شدید باران در نقاط مختلف کشورمان، برخی استان ها از جمله گلستان، لرستان و خوزستان با مشکلات مختلف مواجه شده است و دستگاه های مختلف اجرایی، مردم و نیروهای مسلح برای امداد رسانی به این نقاط بسیج شده اند.
7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.