پیمان ترکمانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این کمک ها تا روز 18 فروردین 98 جمع آوری شده است افزود: از این میزان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی و پنج میلیارد و 200 میلیون ریال کمک های غیرنقدی است.
وی اظهار داشت: 17 اداره در شهرستان های استان با برپایی پایگاه در نقاط اصلی شهر ها به همراه 20 مرکز نیکوکاری در مساجد آماده دریافت کمک های مردم استان برای سیل زدگان هستند.
ترکمانه با اشاره به ذخیره سازی کمک های غیرنقدی توسط نهادهایی همچون هلال احمر در طول سال، تاکید کرد: در شرایط کنونی کمک های نقدی بیش از کمک های غیرنقدی به داد مردم سیل زده می رسد.
وی با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده تا روز 12 فروردین به استان گلستان ارسال شده است، عنوان کرد: در حال حاضر استان لرستان در اولویت ارسال کمک های مردمی قرار دارد و در روزهای آینده نیز کمک ها به خوزستان ارسال می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: بارش های اخیر و بروز سیلاب تاکنون به یکهزار و 300 واحد مسکونی، تجاری و دامی مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان آسیب زده است.
وی افزود: شماره حساب 50005 نزد بانک ملی و شماره کارت 6672 9969 9918 6037 برای سهولت در پرداخت، آماه دریافت کمک های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.
نزدیک به 92 هزار تن از جمعیت استان همدان از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می برند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.